به گزارش هنرآنلاین، همزمان با سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی و آغاز هفته هنر انقلاب اسلامی نمایشگاه «هنر انقلاب» متشکل از آثار تجسمی با موضوع انقلاب اسلامی به دبیری مسعود شجاعی طباطبایی توسط معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد فرهنگی روایت فتح و مؤسسه توسعه هنر‌های تجسمی معاصر در فرهنگسرای نیاوران از روز شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

در نمایشگاه «هنر انقلاب» ۵۰ اثر از پوستر‌های دوران انقلاب، ۱۸ اثر نقاشی، ۲۱ اثر عکس، ۳۰ اثر پوستر با موضوع هفته هنر انقلاب برگرفته از نوشته‌های شهید آوینی به همراه ۳ عکس در ابعاد بزرگ از میشل ستبون عکاس فرانسوی از حوادث دوران پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش درخواهد آمد.

همچنین در بخش جنبی این نمایشگاه نیز کارگاه‎‌های آموزشی هنر‌های تجسمی به همت فرهنگسرای نیاوران و با همکاری مرکز آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در تاریخ ۱۹ و ۲۰ فروردین از ساعت ۱۵ الی ۱۹ در محوطه باز فرهنگسرای نیاوران و با حضور بیش از ۴۰ هنرمند، در رشته‎‌های خوشنویسی، مجسمه‌سازی و نقاشی برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند جهت بازدید از نمایشگاه «هنر انقلاب» از ۲۰ تا ۳۰ فروردین ماه با رعایت دستورالعمل‎‌های بهداشتی در روز‌های عادی از ساعت ۱۰ الی ۱۸ و در روز‌های تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۸ به فرهنگسرای نیاوران مراجعه نمایند.