گروه تجسمی هنرآنلاین: در نوروز ۱۴۰۱ تعدادی از گالری‌های تهران مشغول فعالیت هستند و فرصتی برای علاقه‌مندان هنر به وجود می‌آورند تا روز‌های تعطیل خود را در گالری‌ها بگذرانند. در نیمه دوم تعطیلات عید با ۱۰ فرصت گالری گردی مواجه هستیم که بیشتر آن‌ها ادامه نمایشگاه‌های پایان سال گالری‌ها هستند، اما تعداد اندکی نمایش جدید نیز در این میان وجود دارد.

این جا: نمایشگاه گروهی « از دست» ۵ تا ۲۶ فروردین در گالری این جا به نشانی ﺧﯾﺎﺑﺎن کریمخان‌زند، خیابان میرزای‌شیرازی، شماره ۹۵ برپاست.

ثالث: نمایشگاه فرش‌های ایرانی «شیر و شاه» تا ۱۶ فروردین در گالری ثالث به نشانی کریم خان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر شماره ۱۴۸ برپاست.

پروژه‌های آران: نمایشگاه گروهی تا ۱۲ فروردین در پروژه‌های آران به نشانی خیابان نوفل لوشاتو کوچه لولاگر پلاک ۵ برپاست.

کندوان: نمایشگاه آثار حمید شمس با عنوان «عذر طاووس» تا ۱۲ فروردین در ساختمان کندوان به نشانی، خیابان حافظ، خیابان غزالی، پلاک ۱۷ برپاست.

امکان: نمایشگاه گروهی «کتاب‌عکس یک» تا ۱۱ فروردین در گالری امکان به نشانی خیابان مطهری، خیابان فجر (جم)، خیابان غفاری، پلاک ۵۱، طبقه اول برپاست.

دلگشا: نمایشگاه آثار شباهنگ طیاری با عنوان «معلم بد» از ۹ فروردین در گالری دلگشا واقع در خیابان مفتح جنوبی، خیابان سمیه، نبش رامسر، پلاک ۶۳ میزبان هنردوستان است.

نیان: نمایشگاه «بازیابــــی/سری دوم- نمایش یک مجموعه از یک مجموعه دار» با آثاری از اردشیر محصص تا ۱۲ فروردین در گالری نیان به نشانی میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان تور، خیابان ورمزآبادی، بن بست ابهر، پلاک ۵ برپاست.

فضای تالار: نمایشگاه گروهی «موسم گل» ۸ تا ۲۶ فروردین در فضای تالار به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان دانشگاه، پلاک ۱۰۵ برپاست.

دیدار: نمایشگاه آثار حسین والامنش از ۸ فروردین تا ۶ اردیبهشت در گالری دیدار به نشانی میدان هفت تیر، مفتح جنوبی، کوچه مبینی، پلاک ۱۰ برپاست.

اُ: نمایش گروهی مجازی «رویا‌های آگاهانه» تا ۱۴ فروردین در سایت گالری اُ به نشانی زیر برپاست:

ogallery.net/viewing-rooms/lucid-dreams