گروه مد و لباس هنرآنلاین: نمایشگاه الیاف و نخ شانگهای (Yarn Expo) از ۲۵ الی ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ در شهر شانگهای کشور چین برگزار می‌شود.

نمایشگاه الیاف و نخ شانگهای (Yarn Expo) جایگاه منبع یابی جامعی برای شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان است. تأمین‌کنندگان از کشورهای آسیایی و اروپایی آخرین مجموعه نخ خام و تابیده خود از جمله پنبه، پشم، کتان، کتان بازسازی شده، الیاف و نخ دست ساز و همچنین محصولات تخصصی مانند نخ الاستیک، فانتزی و تابیده شده را به نمایش می‌گذارند. این نمایشگاه یک فرصت منحصربفرد برای خریداران خارج از کشور برای دسترسی به برخی از تأمین‌کنندگان پیشرو داخلی در این صنعت است.

نمایشگاه بین المللی نساجی دبی از ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود. نمایشگاه بین‌المللی نساجی دبی نمایشگاهی در حوزه پوشاک و نساجی است که به دلیل اهمیت هر 6 ماه یک بار برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه بین‌المللی، تأمین‌کنندگان، خریداران و طراحان حضور دارند و به ارائه طرح‌ها و محصولات خود می‌پردازند. در این نمایشگاه لباس، پارچه و مواد صنعتی ارائه می‌شود و حضور شرکت‌های معتبر جهانی این نمایشگاه را از سایر نمایشگاه‌های مشابه متفاوت می‌سازد.

نمایشگاه طراحی داخلی دبی (Index Dubai) از سوم تا پنجم خرداد ۱۴۰۱ در شهر دبی کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود.

نمایشگاه طراحی داخلی دبی (Index Dubai) بزرگترین فضای رقابتی و جایگاه عرضه محصولات طراحی و دکوراسیون داخلی در شورای همکاری خلیج فارس محسوب می‌شود.

این نمایشگاه بهترین‌های جهان را از لحاظ طراحی در خود جای می‌دهد و آنها را برای بازدیدکنندگان و مخاطبین محلی خود به نمایش می‌گذارد. این رویداد هر ساله با محتوای آموزشی و برنامه‌های جانبی خود منبعی بسیار ارزشمند برای جامعه فعال در طراحی داخلی ارائه می‌دهد که متخصصان در آن می‌توانند با همتایان خود ارتباط داشته باشند و از محصولات و نوآوری‌ها و آخرین فرآیندهای بازار آگاه شوند. نمایشگاه طراحی داخلی دبی در طول ٢٥ سال گذشته در شکل‌دهی چشم‌انداز طراحی داخلی نقش مهمی داشته است و همچنان راهنمایی برای مارک هایی که به دنبال ورود به این بازار، تقویت و رشد در بازار، و دیده شدن در بازار طراحی هستند، به شمار می‌آید.

نمایشگاه منسوجات صنعتی فرانکفورت (Techtextil) از ۳۱ خرداد الی ۰۳ تیر ۱۴۰۱ در شهر فرانکفورت کشور آلمان برگزار می‌شود. نمایشگاه منسوجات صنعتی فرانکفورت (Techtextil) نمایشگاه تجاری اصلی جهان در زمینه پارچه‌ها و منسوجات نبافته صنعتی است. این نمایشگاه، آینده صنعت نساجی را نشان می‌دهد و با ارائه نوآوری‌های بی‌شمار توسط غرفه داران، از وضعیت امروز و آینده پارچه‌ها و منسوجات نبافته صنعتی خبر می دهد.