گروه تجسمی هنرآنلاین: آرت دوبی ۲۰۲۲ از ۱۱ تا ۱۳ مارچ در دوبی برپاست. این رویداد هنری که امسال با اکسپوی دوبی ۲۰۲۰ همزمان شده است، بیش از پیش در معرض توجه جهانیان قرار می‌گیرد. در پانزدهمین دوره آرت دوبی، بیش از ۱۰۰ گالری از بیش از ۴۰ کشور در چهار بخش معاصر، مدرن، باوابا و بخش دیجیتال حضور دارند.

در بخش معاصر، گالری‌هایی از سراسر جهان حضور دارند که شامل صحنه‌های هنری نوظهور تا مراکز تثبیت شده هستند. نمایش‌های انفرادی یا گروهی با هدف ارائه دیدگاه‌های جهانی جدید برای کمک به پرورش فرهنگ اکتشاف، در این بخش برگزار می‌شود.

بخش هنر مدرن، شامل ارائه‌هایی توسط استادان مدرن از منطقه MENASA است و آثار استثنایی از هنرمندان قرن بیستم که در زمینه‌های جغرافیایی-تاریخی خاص کار می‌کنند، با هدف ایجاد روایت‌ها و ارتباطات جدید به نمایش درمی آید.

Bawwaba که در زبان عربی به معنای دروازه است، به عنوان درگاهی برای کشف آثار خلق شده در سال گذشته یا آثاری که به طور خاص برای این نمایشگاه خلق شده‌اند، عمل می‌کند و به نمایش‌های انفرادی از هنرمندان اختصاص دارد تا پیشرفت‌های فعلی در سراسر این محدوده جغرافیایی را ارائه دهد.

آرت دوبی دیجیتال، به چندین پلتفرم بین‌المللی اختصاص یافته است که با NFT کار می‌کنند. گالری‌های معاصر با پروژه‌های اختصاص داده شده به رسانه‌های جدید و هنر دیجیتال؛ گالری‌هایی که از دهه ۱۹۸۰ با هنر دیجیتال کار می‌کنند، سایت‌ها و سازمان‌های تجارت الکترونیک NFT که هنر فیزیکی موجود را به NFT تبدیل می‌کنند.

گالری +٢، گالری محسن و گالری مدار موازی در بخش هنر معاصر آرت دوبی حضور دارند و گالری زیرزمین دستان در بخش دیجیتال شرکت دارد.

گالری محسن با آثار مجید بیگلری و‌ امیرحسین زنجانی حضور دارد. گالری +٢ آثاری از ناصر بخشی، مهرداد محب علی، مریم عیوضی، مقداد لرپور، عسل پیروی و‌ اندیشه آوینی را ارائه کرده است. گالری مدار موازی با آثار یوشا بشیر، مملی شفاهی، فرخ مهدوی و هدا کاشی‌ها حضور دارد. زیرزمین دستان نیز آثاری از فریدون آو، سپند دانش و پی بک را ارائه کرده است. همچنین گالری دستان در بخش NFT آثاری از یوشا بشیر و علیرضا اسدی را ارائه کرده است.

آثار چند هنرمند ایرانی نیز توسط گالری لیلا هلر نیویورک ارائه شده است. محمد احصایی، رضا درخشانی، عارف منتظری و پریناز الیش قره گوزلو هنرمندانی هستند که آثار آن‌ها در کنار آثار ویم دلووی در غرفه این گالری دیده می‌شود، هنرمند نئو مفهومی بلژیکی که به خاطر پروژه‌های مبتکرانه و اغلب تکان دهنده‌اش شناخته شده است، و آثارش سال ۲۰۱۶ در موزه هنر‌های معاصر تهران نیز به نمایش درآمده بود.