به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌عمومى تماشاخانه ملک، دو نمایش «پزشک نازنین» و «چخوف‌خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه» به تهیه‌کنندگی، طراحی و کارگردانى اشکان خطیبی برای بار سوم تمدید و از تاریخ هجدهم و نوزدهم فروردین ماه ۱۴۰۱ در تماشاخانه ملک به روى صحنه مى‌رود. این دو نمایش که حاصل چهار سال آموزش و تمرین اشکان خطیبی با گروهی از هنرپژوهان و جوانان علاقه‌مندان به تئاتر است پس از چند دوره اجراهای موفق، قرار است مجدد به شکل یک شب در میان، ساعت 21 در تماشاخانه ملک روی صحنه بروند.

«پزشک نازنین» بر اساس نمایشنامه‌ نیل سایمون و ترجمه شهرام زرگر است که در هر دو مرحله اجرایش در سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد و بیشتر روزها دواجرایی روی صحنه رفت. همچنین «چخوف‌خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه» بر اساسِ نمایشنامه‌هایی از مایکل فرین، به نویسندگی مشترک خطیبی و امید سهرابی با ترجمه زرگر برای دوم است که با هنرجویان او روی صحنه می‌رود.

انجمن منتقدان خانه تئاتر نیز ضمن تماشای این نمایش‌ها در هجدهمین جشن سالیانه خود از «اشکان خطیبی» برای آموزش اصولی به نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به هنرهای نمایشی تقدیر کرد.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت دوره جدید دو نمایش «پزشک نازنین» و «چخوف‌خوانی زیر نظر نماینده فدراسیون روسیه» مى‌توانند به سایت تیوال به آدرس  مراجعه کنند.