به گزارش هنرآنلاین، "تابور" که دومین فیلم بلند وحید وکیلی‌‌فر پس از فیلم تحسین شده "گشر" است، در تهران فیلمبرداری شده و از آنجا که بر اساس فرم فیلم و فضای داستان، این فیلم صدابرداری سر صحنه نداشته، مراحل مختلف صداسازی، طراحی و میکس در طول 4/5 ماه توسط حسین مهدوی و تیمی از دستیارانش در استودیو "مون" تهران به انجام رسید، که نتیجه کار در حوزه صدا، تجربه‌ای جدید در سینمای ایران محسوب می‌شود.

در خلاصه داستان "تابور" آمده؛ و اکنون انسان بیش از پیش، همچون پدیده‌ای تنها و نوظهور در این جهان، به خود می‌اندیشد و با بیم و امید، چشم‌اندازی غبارآلوده را به نظاره می‌نشیند که شاید تولدی دیگرگونه از تابور زمین یابد و مرهمی و نوازشی و گهواره‌ای در راه باشد.

محمد ربانی، مسعود پازوکی، سید علی حسینی و علی شیدرنگ بازیگران "تابور" هستند. دیگر عوامل سازنده این فیلم نیز عبارتند از: وحید وکیلی‌فر؛ تهیه‌کننده، تدوین، نویسنده و کارگردان- فریبا رستمی؛ مشاور فیلمنامه- محمدرضا جهان‌پناه؛ مدیر فیلمبرداری- حسین مهدوی؛ مدیرصدا، طراحی و میکس- کیهان کلهر؛ موسیقی- سعید اسدی؛ طراح صحنه و لباس- مهدی پورموسی؛ مجری طرح و مدیر تولید-رضا عربی و علی جوادپور؛ گریم- جمال رحمتی؛ گرافیست- هوتن حق‌شناس و سامان وفایی؛ اصلاح رنگ- منصور جهانی؛ مدیر روابط عمومی.

گفتنی است، هفدهمین دوره فستیوال فیلم "پوسان" که یکی از معتبرترین رویدادهای سینمایی آسیا و جهان محسوب می‌شود از جاری ۴تا۱۳ ماه اکتبر2012 برابر با ۱۳تا۲۲مهرماه در شهر "پوسان" کره جنوبی برگزار می‌شود.