به گزارش هنرآنلاین؛ «امپرسیونیسم قبل از آش رشته» به نویسندگی مجید حاتمی و کارگردانی ستاره موسوی روز شنبه 14 اسفندماه در دو سانس ساعت 19 و 21 در تماشاخانه خاتون نمایشنامه‌خوانی می‌شود.

سوگل نواب صفوی، مژگان حامدی، بهنام ‌سرلک، امید حقانی، زهرا عادلخانی و میلاد ‌حسینی به ترتیب در این اثر به خوانش شخصیت‌های نمایشنامه می‌پردازند. در خلاصه این نمایشنامه آمده است: همه آدم‌ها به دنبال خوشبختی می‌روند اما همه آدم‌ها...

از دیگر عوامل این اثر هنری می‌توان به نوازنده: مصطفی باقری، دستیار کارگردان: طناز موسوی، طراح لباس: آنسه دزیانی، عکاس: بهار کمالی و منشی صحنه: فاطمه شمس اشاره کرد.

ستاره موسوی، کارگردان نمایشنامه‌خوانی «امپرسیونیسم قبل از آش رشته» با تاکید براینکه هدف از اجرای این نمایشنامه نقد انسان بر تفکرات اشتباه خویش بوده است؛ بیان کرد: فی‌الواقع در زمانی که بسیاری از انسان‌ها برای متفاوت بودن دست به هر کاری می‌زنند تا هم به خود و هم دیگران ثابت کنند که در ارزش‌یابی‌های به اشتباه اما در نگاه خود درست از هیچ شخصی عقب نیستند، شاید دست به تصمیم‌گیری‌های اشتباهی بزنند که ثمره‌ی آن به هیچ عنوان به صلاح خود و اطرافیانشان نباشد.

او افزود: هر چند که این موارد به احتمال قوی در مراحل اولیه‌ی بسیار هیجان‌انگیز، متفاوت و جذاب خواهد بود اما با ادامه‌ی مسیر و تکرار این روندهای نادرست حتما آسیب‌هایی جدی را به همراه خواهد داشت؛ به طور مثال ما همیشه شاهد کسانی هستیم که بخاطر تفکرات خرافاتی نزد اشخاصی می‌روند که به نام فال‌گیر یا رمال و با پرداخت هزینه‌های هنگفت سعی در تغییر روند زندگی خود دارند و یا حتی یک پله بالاتر عده‌ای این کار را یک نوع کلاس و یا حتی یک رفتار شیک و متفاوت می‌دانند و برای آنکه بتوانند از لحاظ فکری یا اجتماعی هر چند به اشتباه خود را برابر با آدم‌هایی که مدنظر خودشان هست بالا ببرند اقدام به انجام این کار می‌کنند.

موسوی بیان کرد: دسته‌ی دوم اما کسانی هستند که گول ظاهر این نوع افراد را خواهند خورد؛ افرادی که با ظاهر موجه و شیک در راستای آینده‌نگری و تغییر سرنوشت برای دیگران در حال فعالیت هستند. که هر دو گروه در انتها دچار آسیب‌های جدی خواهند شد.

او در پایان تاکید کرد: بنده به عنوان کارگردانی که دغدغه‌های اجتماعی بالایی دارم سعی کرده‌ام که با روندی مناسب و درست نقد این نوع تفکرات را برای مخاطب بیان کنم تا بتوانم جرقه‌ی هر چند کوچک در ذهن دیگران روشن کنم تا شاهد سواستفاده‌ی این افراد از مردم جامعه نباشیم.

علاقمندان جهت تماشای این نمایش در روز چهارشنبه 14 اسفندماه، در دو سانس ساعت 19 و 21 می‌توانند از سایت تیوال و یا گیشه تماشاخانه خاتون به آدرس خیابان انقلاب، ابتدای خیابان نجات الهی (ویلا)، کوچه مراغه، پلاک ۲، طبقه ۳ اقدام به خرید بلیت کنند.