به گزارش هنرآنلاین، سید عباس دانایی، رییس حوزه هنری استان سمنان گفت: این استان در راستای اهداف فرهنگی و هنری، سومین دوره از جشنواره عکس "آن" را در سال جاری به صورت منطقه ای برگزار می‌کند.

وی افزود: با توجه به تجربه برگزاری دو دوره از این جشنواره و استقبال شایسته هنرمندان و علاقمندان، این جشنواره در سال جاری به صورت منطقه ای و در پنج استان سمنان، گلستان، مازندران، خراسان شمالی و خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

دانایی گفت: تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، مفهومی و انتزاعی و دعا (نماز و نیایش - نماز جمعه - نماز عید فطر - نماز ظهر عاشورا و ...) از موضوعات سومین جشنواره عکس "آن" است.

دبیر سومین جشنواره عکس آن تاکید کرد: آخرین مهلت ارسال آثار 25 دی سال جاری بوده و آثار در اسفند ماه انتخاب و در فروردین ماه سال آینده جوائز منتخبان اهدا و آثار در نمایشگاهی ارائه می‌شوند.

رییس حوزه هنری استان سمنان در خصوص جوایز منتخبان این جشنواره تصریح کرد: به نفر اول هر موضوع 4 میلیون ریال، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و کمک هزینه برگزاری نمایشگاه انفرادی، نفر دوم هر موضوع 3 میلیون و پانصد هزار ریال، دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و نفر سوم هر موضوع 2 میلیون و پانصد هزار ریال، دیپلم افتخار و تندیس جشنواره تعلق می‌گیرد.

دانایی افزود: همچنین به تمام شرکت کنندگانی که آثارشان به نمایشگاه راه یابد گواهی شرکـت و هدایایی به عنوان حق تالیف پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: شرکت تمامی عکاسان در این جشنواره آزاد است و هر عکاس می‌تواند حداکثر در هر بخش 7 قطعه عکس به دبیرخانه ارسال کند.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای دریافت فراخوان این جشنواره به حوزه هنری استان سمنان و یا سایت حوزه هنری استان به نشانی www.artsemnan.ir مراجعه و برای آگاهی بیشتر با شماره تلفن‌های 3321105-3335756 - 0231 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/