به گزارش هنرآنلاین، در این نمایشگاه که تا ۱۸ اسفند ادامه خواهد داشت، این هنرمند تعداد بیست و یک اثر در ابعاد ۷۰ در ۷۰ و ۷۰ در ۱۰۰ سانتی‌متر را که سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۰ اجرا شده است، روی دیوار این گالری خواهد برد.

ورقائی در بیانیه خود بر این نمایشگاه می‌نویسد: «در طی روز و شب‌های زندگی آرام آرام خود را می‌تراشیم و می‌سازیم، همچون مجسمه‌سازی که چیزی را که می‌خواهد بسازد تجسم می‌کند و میتراشد و میتراشد..... نتیجه معلوم است آنچه تو خواسته‌ای! از قدیم الایام مرسوم بوده است که از بهترین‌ها مجسمه می‌ساختند و در بزرگترین میادین شهر به نمایش می‌گذاشتند. مجسمه‌ها نماد هستند نماد هر چیز خوبی که جامعه آن را می‌ستاید. حالا من مجسمه‌هایی را با رنگ و طرح نقاشی می‌کنم که صرفاً نماد خوبی و شایسته تقدیر نیستند که در میادین نصب شوند بلکه نمودی از جامعه امروزی هستند چه خوب چه بد.... قضاوت را به قاضی بسپاریم..... آنچه واقعیت دارد را ببینیم در میدان سر نصبش کنیم. مجسمه‌ها مبهوت هستند؛ مبهوت یک اتفاق یا مبهوت یک شکست، شاید مبهوت یک پیروزی، و یا مصلوب یک عشق. با خودت روبرو شو و آخرین شاهکاری که ساختی را ببین، ببین مجسمه تو چه شکلی ست! . »

نمایشگاه سحر ورقائی جمعه ۱۳ اسفند ساعت ۱۶ افتتاح می‌شود و تا ۱۸ اسفند هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری‌ ایده به نشانی تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، خیابان هجدهم، شماره ۲۶ پذیرای علاقه‌مندان است.