به گزارش هنرآنلاین، نماینده ولی فقیه در گلستان در پیامی به هنرمندان و جوانان شرکت کننده در نوزدهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی گفت: برگزاری نوزدهمین دوره این جشنواره بین‌المللی نشانه همراهی و همدلی مسئولین کشوری و میزبانان خدوم استان گلستان است.

در پیام آیت الله سیدکاظم نورمفیدی آمده است: جمال حضرت دوست جلوه‌هایی دارد که چشمانی آگاه و دقیق روح و جان آدمی را از آن منور می‌سازد، دیدار این همه حسن و بازآفرینی آن بر روی کاغذ و سنگ و گل، نفسی زیبایی شناس و زیبایی پسندانه را می‌طلبد.

استمرار بسترسازی رویدادهای بزرگ هنری، فرهنگی آن هم برای نسل جوان و پویا و پر طراوت، بیانگر حضور خادمانی متعهد و هنردوست است که با چراغی در دست، روشنایی و امید را به این آینده سازان هدیه می‌کنند.

برگزاری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی جوانان نشانه‌ی همراهی و همدلی مسئولین کشوری و میزبانان خدوم استان گلستان است که در کنار یکدیگر به اجرای وظایف دینی و قلبی خود اهتمام ورزیده‌اند.

امید آنکه جوانان عزیز ایران زمین قدر نعمت جوانی خود را بدانند و این لحظات را غنیمت شمرده و در کنار هم، نه در برابر هم، یکدیگر را به رقابت بر انگیزانند و هنر و علم خویش را به هم انتقال دهند، هنر انسانیت و علم بر آداب معاشرت خداپسندانه.

انتهای پیام/