محمد زوار بی ریا در رابطه با نمایش "دیوار به دیوار" به خبرنگار تئاترهنرآنلاین گفت: این نمایش با زبان ماورایی داستان 2 آدم، یکی تمیز و دیگری کثیف را بیان می‌کند که کارهایی کاملا مخالف با هم انجام می‌دهند.

وی در ادامه بیان کرد: گل در نمایش ما سمبل پاکی و کاکتوس سمبل کثیف بودن است، داستان نمایش ساده و بیشتر مبنی بر حرکت است ضمن اینکه بار کمدی و طنز اثر بالا است. نمایش در ارتباط با رویارویی تمیزی و کثیفی بوده و نتایج رفتار آنها را نشان می‌دهد.

بی‌ریا با اشاره به بی‌کلام بودن نمایش بیان کرد: نمایش ما در اصل بی کلام است اما دیالوگ‌های کلیدی وجود دارد که برای ارتباط با مخاطب غیر ایرانی به زبا‌نهای دیگر بیان می‌شود. این نمایش سمبلیک و با تکیه بر حرکت و موقعیت پیام خود را به مخاطب می‌دهد.

کارگردان نمایش "آدمکش" گفت: شروع فعالیت من از سال 80 با نمایش‌های خیابانی بود و نمایش‌هایی همچون "جان سخت" و "پیرمرد کبریت فروش" از جمله اجراهای خیابانی اولیه‌ام بود و با اجرای این نمایش تصمیم گرفتم اثری خارج از فضاهای قبلی فعالیتم اجرا کنم.

"دیوار به دیوار" نوشته و کارگردانی محمد زوار بی‌ریا از آثار پذیرفته شده در بخش متقاضیان بخش های بین الملل و مسابقه ایران برای حضور در هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان است.

انتهای پیام/54/53