به گزارش هنرآنلاین، علی بیطرفان، مسئول انجمن سینمای جوانان ارشاد استان قم، روز گذشته در دیدار جمعی از هنرمندان استان قم با رئیس مجلس شورای اسلامی در قم اظهار کرد: برگزاری چنین جلساتی می‌تواند نقطه عطفی در فعالیت سینماگران و فیلم‌سازان قمی باشد.

وی افزود: ظرفیت‌های فکری بالایی در قم وجود داشته و اگر تولید فکر را به مثابه تولید کالا فرض کنیم، همان طور که کالا روند خاصی برای رسیدن به مصرف‌کننده طی می‌کند اندیشه هم نیازمند همین مسئله است.

مسئول انجمن سینمای جوانان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه سریال‌های فراوانی در ایران با استفاده از منابع قرآنی ساخته شده‌اند گفت: با وجود تمام موانع، انجمن سینمای جوانان استان قم بیش از 30 سال فعالیت هنری و آموزشی فراوانی داشته و فعال‌ترین انجمن هنری قم محسوب می‌شود، هرچند تقاضا در بین جوانان قم بیش از ظرفیت موجود است.

بیطرفان با اشاره به وجود واحد جوانان در این انجمن و ارتباط آن با مراکز استانی در سراسر کشور بیان کرد: امیدواریم با حمایت مسئولان، انجمن سینمای جوانان استان قم بتواند گام‌های بلندی بردارد.

مسئول انجمن سینمای جوانان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: جشنواره نماز و نیایش از جمله اقدامات فرهنگی و هنری بزرگ انجمن سینمای جوان استان قم محسوب می‌شود که به صورت دو سالانه برگزار خواهد شد و بهمن‌ماه سال جاری نخستین دوره آن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/