به گزارش هنرآنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسوی "فیگارو"؛ فیلم ترسناک "تسخیر" به کارگردانی "اوله بورندال" و تهیه کنندگی "سام ریمی" در یک هفته فروش و اکران عمومی در صدر جدول فروش فیلم ها قرار گرفت.

اوله بورندال، این فیلم را با الهام از "جن گیر" ساخته "ویلیام فریدکین" ساخته است. این فیلم در دو روز اول اکران خود به فروش 17.7 میلیون دلار رسید و پیش بینی می شود تا اخر هفته به فروش 22 میلیون دلار برسد. طبق اماری که از فروش این فیلم به دست آمده اکثر مخاطبان این فیلم زنان و افرادی بوده اند که کمتر از سی سال سن داشته اند. "ناتاشا کالیس" در این فیلم در نقش دختر جوانی بازی می کند که یک جعبه از بازار عتیقه فروشان خریداری می کند و بعد از چند روز متوجه می شود که روحی خبیث در این جعبه زندگی می کند. خانواده دختر نوجوان برای او بسیار نگرانند و به دنبال راه حلی برای نجات دخترشان هستند.

"سام ریمی" فیلمنامه نویس، تهیه کننده، بازیگر و کارگردان برجسته سینماست که از مهمترین آثارش می توان به مجموعه "مرده شرور"، "مرد تاریکی"، مجموعه "مرد عنکبوتی" و "مرا به جهنم ببر" اشاره کرد . آمار فروش فیلم های هالیوودی در یک هفته اخیر بدین شرح است : فیلم "تسخیر" با فروش 17.2 میلیون دلار فیلم "بی قانون" با فروش 9.6 میلیون دلار فیلم "بی مصرف ها 2" با فروش 8.8 میلیون دلار فیلم "میراث بورن" ، با فروش 7.2 میلیون دلار فیلم "پارانورمن" با فروش 6.5 میلیون دلار پایان پیام / 91