به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری جشنواره، با تاکید و همراهی بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با مدیران چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر؛ تیم‌های بهداشتی درمانی برای تست و کنترل  واکسیناسیون هنرمندان و مهمان خارجی و استانی جشنواره در هتل محل اسکان آنها حضور خواهند داشت.

از سوی دیگر در جلساتی با حضور مدیران جشنواره با محمد هاشمی مدیر کل روابط‌عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و عماد ملازاده، مشاور روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران تصمیم بر این شد که گروه‌هایی برای تست و کنترل واکسیناسیون کارکنان تالارها و عوامل‌ اجرایی گروه‌ها و هنرمندان در تئاتر شهر مستقر شده و از آنها تست پی‌سی‌آر رایگان گرفته شود.

به دلیل افزایش مبتلایان به سویه جدید کرونا همکاری تنگاتنگی میان مدیران وزارت بهداشت و مدیران و دست‌اندرکاران جشنواره وجود دارد و تیم‌های درمانی به صورت رایگان خدمات لازم را به مهمانان و شرکت‌کنندگان در جشنواره ارائه می‌‌دهند.

سالن‌ها هم با ظرفیت حداقلی و ۳۰ درصدی در جشنواره تماشاگر می‌پذیرند تا امکان ابتلا تماشاگران به این بیماری به حداقل ممکن برسد.

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۱۴ تا ۲۶ بهمن به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود و اخبار آن در سایت fitf.ir در دسترس است.