به گزارش هنرآنلاین، با انتخاب شدن محمد حسین حیدری به عنوان دبیر و مسعود زنده روح کرمانی به عنوان دبیر اجرایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس "لحظه های جاودانه" این جشنواره وارد مرحله جدی اجرایی شد.

جاسم غضبانپور، امیر علی جوادیان، سید عباس میرهاشمی، سعید صادقی و محمود عبدالحسینی نیز داوری آثار این نمایشگاه را بر عهده دارند.

نمایشگاه عکس دفاع مقدس "لحظه‌های جاودانه" در دو بخش عکس‌های ماندگار و مسابقه همزمان با هفته دفاع مقدس چهارم تا 22مهرماه در موزه هنرهای معاصر فلسطین برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در دو بخش عکس‌های ماندگار و مسابقه است که در بخش عکس‌های ماندگار آثار عکاسان مدعو دوره دفاع مقدس به نمایش گذاشته می‌شود.

در بخش مسابقه، هنرمندان عکاس می‌توانند حداکثر هفت اثر را با مضامین یادمان و خاطرات دفاع مقدس، خانواده شهدا، تفحص و کاروان شهدا، راهیان نور و ... تا 17 شهریورماه جاری به نشانی www.civa.ir ارسال کنند که این مهلت تمدید نمی شود.

لبخند و شادی در هشت سال دفاع مقدس، از خودگذشتگی ، ایثار و صمیمت رزمندگان، حضور اقشار مردم در پشتیبانی از دفاع مقدس، نمایش معنویت و دوری از تعلقات دنیوی و امید به زندگی در دفاع مقدس موضوعهای بخش عکسهای ماندگار نمایشگاه عکسهای دفاع مقدس است.

نمایشگاه عکس دفاع مقدس "لحظه‌های جاودانه" از سوی مرکز هنرهای تجسمی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/32/31