به گزارش خبرنگار تجسمی هنرآنلاین، این نمایشگاه در دو بخش نوستالژی و تک فریم برگزار می‌شود. بخش نوستالژی شامل عکس‌هایی سیاه و سفید از دو روستا در استان‌های یزد و فارس و تک‌فریم‌ها شامل چند قطعه عکس رنگی مفهومی هستند.

نبی بهرامی در توصیف حال و هوای آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه انفرادی گفت: "همیشه دوست داشتم دنیا را وارونه ببینم و مثل کودکانه‌های آن سه پسرک خندان سر و ته می‌شد دنیا.همان‌طور که در کاتالوگ نمایشگاه نوشته‌ام شاید اینگونه آن پیرمرد به آسمان دشنام نمی‌‎گفت. شاید آن پیرزن، کمی آن‌سو‌تر از فریاد بر سر شوهر از کار افتاده‌اش مرا می‌دید که دوان دوان در کوچه‌های "دوان" آمده بودم تا لبخندش را سوغات ببرم.

از آرزوهای دیگر نبی بهرامی این است که به کوچه‌های کودکی می‌رفتم و همان‌جا کنار آن گلیم‌باف تنها که حتی رنگ‌های گلیم بافته و نبافته‌اش را نمی‌دید می‌نشستیم و روزهای بی‌دغدغه‌ تمام نمی‌شد.کاش چراغ‌های خانه‌مان همیشه روشن می‌ماند و دیوارهای کاهگلیمان فرو نمی‌ریخت.

این روزها دنیای وارونه این هنرمند را می‌توانید هر روز از ساعت ۱۳ تا ۲۱ در کافه عکس واقع در خیابان ولیعصر، تقاطع میرداماد، برج اسکان، طبقه زیر همکف ببینید.

این نمایشگاه تا ۳۱ شهریور برپاست.

انتهای پیام/32/31