غلامرضا موسوی تهیه کننده با سابقه سینما که سال گذشته با فیلم "بغض" (رضا درمیشیان) در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر شرکت داشت، در گفت و گو با خبرنگار هنر آنلاین درباره اکران این فیلم گفت: قرارداد اکران فیلم "بغض" بعد از فیلم سینمایی "ضد گلوله" در گروه سینمایی استقلال است و احتمال می دهم اوایل مهر ماه این فیلم روی پرده سینماها برود.

این تهیه کننده در مورد تغییرات احتمالی نسخه اکران شده نسبت به نسخه جشنواره فیلم فجر گفت: نسخه ای که به اکران می‌رود، همان نسخه جشنواره فیلم فجر است و فیلم بدون هیچ حذفیاتی به نمایش در می آید.

تهیه کننده فیلم "قرمز" درباره میزان استقبال احتمالی تماشاچیان سینما از "بغض" گفت: نمایش هر فیلمی در جشنواره فیلم فجر می‌تواند یکی از شاخصه هایی باشد که استقبال از فیلم در اکران عمومی را با آن سنجید. نمایش "بغض"در جشنواره فیلم فجر با استقبال خوب منتقدان سینما همراه بود و این فیلم از برگزیده های انجمن منتقدان بود.تماشاگران عادی سینما هم با این فیلم ارتباط خوبی بر قرار کردند و بازتابهای نمایش فیلم در سینماهای مردمی در شمال،مرکز و جنوب شهر همه مثبت بود.

موسوی افزود:شاخص دیگر خوب بودن کار،استقبالی است که از تیزر"بغض"در سینماهای نمایش دهنده فیلم به عمل آمده و مدیران سینما به ما گفته اند تماشاچیان با دیدن این تیزر از آنها در مورد زمان اکران فیلم پرس و جو می کنند. اجتماعی بودن این فیلم که جذابیتهای این ژانر را هم به آن می بخشد در کنار سایر دلایل ذکر شده،این احتمال را به وجود می آورد که "بغض" با استقبال قابل قبولی روبرو شود.

تهیه کننده "گل یخ" درباره تبلیغات "بغض" گفت: تیزر فیلم همزمان با اکران عید فطر به سینماها داده شده و تمام سینماهای گروه استقلال این فیلم را پخش می کنند. ضمن اینکه به زودی سایر تیزرهای فیلم نیز آماده خواهد شد.امیر شیبان خاقانی هم یکی از پوسترهای فیلم را آماده کرده که پس از تکمیل رونمایی خواهد شد.

موسوی با بیان اینکه یکی از کارگردان به نام سینما داوطلب طراحی پوستری برای "بغض" شده است، گفت: این کارگردان یکی از شخصیتهای مهم و مطرح جهانی سینمای ایران است که پس از دیدن فیلم از آن خوشش آمد و به من پیشنهاد داد تا پوستری برای این فیلم طراحی کند.ما هم با توجه به علاقه این کارگردان مطرح و جهانی به "بغض"از پیشنهاد او استقبال کردیم و او اکنون مشغول طراحی این پوستر است.

تهیه کننده فیلم"جنگ نفتکشها"در پایان درباره برنامه های کاری خود گفت:من برنامه های کاری متعددی دارم اما با توجه به شرایط ویژه‌ای که چندی است برای گرفتن پروانه ساخت به سینما تحمیل شده و لزوم مراجعه به برخی مراکز شبه دولتی برای سیر اداری پروانه ساخت،من و بعضی از همکارانم تصمیم گرفتیم تا زمانی که شرایط برای ارائه مستقیم کارها به ارشاد برای دریافت پروانه ساخت فراهم نباشد،در سینمای ایران فعالیت نکنیم و تنها در صورت تعدیل این شرایط است که فعالیت ما در سینمای ایران ادامه خواهد داشت.