به گزارش هنرآنلاین، پاوه‌نژاد تئاتر «کافه پولشری» را بر اساس نمایشنامه‌‌ای از آلن‌ وتز با ترجمه اصغر نوری و کارگردانی و بازی خودش از ۲۲ دی‌ماه در میان استقبال بسیار خوب هنرمندان و مخاطبان در کافه گالری باروک روی صحنه برده است. این نمایش که روزهای پایانی هفته (چهارشنبه و پنجشنبه) اجرا می‌شود، یک هفته دیگر تمدید شد و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۳ و ۱۴ بهمن میزبان علاقه‌مندان است.

«کافه پولشری» که پیش‌تر در مجموعه تئاتر شهر، پردیس تئاتر شهرزاد و خانه موزه استاد انتظامی روی صحنه رفته بود، سال ۱۳۹۸ به استرالیا سفر کرد و با یک تور در ۴ شهر این کشور اجرا شد.

در «کافه پولشری» ماجرای زنی روایت می‌شود که به تنهایی مدیریت کافه را بر عهده دارد و همزمان خاطرات و فراز و فرودهای زندگی‌اش را با تماشاگر به اشتراک می‌گذارد. به گفته پاوه‌نژاد، ویژگی این نمایش به گونه‌ای است که در هر کافه، متناسب با شرایط آن مکان، میزانسن‌هایش عوض می‌شود.

این نمایش تک‌‌بازیگر کاملاً به اجرای پاوه‌نژاد وابسته است و او می‌تواند با مهارتی متکی بر پیشینه‌ طولانی تئاتری‌، به خوبی از پس نقش/ روایت برآید. بیان، کنش و لحن، سه عنصر اصلی نمایشیِ موفقیت حضورش به شمار می‌روند که توان انتقال هم‌زمان شور و حسرت و شوریدگی را در قالبی عاشقانه و زنانه دارد. این هنرمند بزرگ‌ترین نکته نمایش «کافه پولشری» را غنیمت دانستن زمان برای گفتن نگفته‌ها می‌داند و یادآوری می‌کند که در روزگار حسرت‌بار و غم‌زده امروز، همه ما بیش از هر زمان دیگری به عشق نیاز داریم؛ احساسی که در کشاکش سختی‌های روزمره اگر هم فراموش نشده باشد ولی خیلی کمرنگ شده است.

از عوامل این نمایش می توان به مجری طرح: نورالدین ‌حیدری ‌ماهر، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: رها ‌شیرازی، طراح لباس: گلناز ‌گلشن، طراح گریم: سارا ‌اسکندری، انتخاب موسیقی: علی بوستان، عکس و گرافیک: محمد ‌صادق ‌زرجویان، تبلیغات مجازی: امیر ‌قالیچی (تئاتربازها) و اجرای لباس: شیدا مختاری فرد (آناج‌مزون) اشاره کرد.

فروش روزهای پایانی نمایش «کافه پولشری» که ساعت ۲۰ در کافه گالری باروک به صحنه می‌رود، در سایت تیوال در حال انجام است.