گروه معماری هنرآنلاین: پروژه در حومه شمالی نانتونگ، چین، با مساحت  ۴۵۵۲.۸ متر مربع واقع شده است. این پروژه از کانسپت مفهومی تا تکمیل نهایی چهار ماه طول کشید و دارای سه ساختمان است: مرکز خدمات جامع با عنوان جمع‌آوری غلات در انبار غله، فضای نمایشگاهی زندگی روستایی و بازسازی سرویس بهداشتی عمومی.

با توجه به قرار گرفتن این مرکز در محوطه ورودی پارک، بسیار حیاتی بود که به گذار بین تجربه زندگی شهری و روستایی با در نظر گرفتن معمار معاصر توجه ویژه‌ای شود.

ساختمان مرکز خدمات جامع از پنج فضای انباری شکل با ترکیبی از فولاد و الوار، کتابخانه صحرایی، فضای نمایشگاهی، فضای مطالعه، غذاخوری و سالن چند منظوره برای فعالیت‌های متغیر ساخته شده است. تیم طراحی از نورگیرها یا چاه‌های روشنایی به طور وسیعی در ساختمان  استفاده کرده‌اند. استفاده از نور به روشهای گوناگون در این پروژه توجه بازدیدکنندگان را به قدرت طبیعت در لایه‌های مختلف جلب می‌کند.

این تیم در طول فرآیند طراحی، کاهش ابعاد را در بیشتر سطوح به شکل آزاد اعمال کردند و به میزان زیادی استفاده از ساختار فولادی و چوبی با شکل خاص را کاهش دادند. هم زمان، مشکل کاشی‌کاری در وسعت زیاد بر روی سقف منحنی نامنظم هم به طور خلاقانه حل شد.

 سالن نمایشگاه زندگی روستایی با سازه پارچه‌ای طراحی شده که فرم و بافت آن نه تنها مضمون کل پارک را منعکس می‌کند، بلکه عناصر فضایی و مورفولوژیکی منحصر به فرد را نیز به نمایش می‌گذارد. کل ساختمان با تغییر تدریجی ارتفاع فضاهای داخلی، زمینه‌های عملکردهای متفاوت را ایجاد می‌کند. در کل ساختمان بازدیدکنندگان با تغییر تدریجی ارتفاع فضاهای داخل روبرو می‌شوند.

در حالی که بافت سفید خالص و نفوذ نور، یکپارچگی فضای داخلی را تضمین می‌کند و پنجره منحنی افقی که رو به مناظر منحصربه‌فرد رودخانه باعث می‌شود که کل فضا را از طریق کنترل ظریف ارتفاع، هم با مناظر اطراف یکپارچه و هم از آن جدا می‌سازد.

در بازسازی سرویس عمومی شکل کلی فضای ورودی نیز در نظر گرفته شده. تصور اولیه از ساختمان این است که سقف سنگین و دیوارها سبک هستند، در حالی که فضای خاکستری تشکیل شده توسط سرویس بهداشتی در قسمت جلویی با مواد انعکاسی در پشت در تعامل است و باعث می‌شود متریال سنگین سقف، حس شناور بودن را بوجود آورد.