به گزارش هنرآنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس دانشی، مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره پیامک ادبی رضوی درسیستان و بلوچستان با دریافت270پیامک به کار خود پایان داد.

وی توضیح داد: تک بیت‌ها و جملات ادبی با موضوع حال و هوای عرفانی بارگاه و صحن و سرای حضرت امام رضا(ع)، تمثیل‌ها، رویاپردازی‌ها و صور خیال و سایر آرایه‌های ادبی در شعر و نثر، زندگی نامه، سفر تاریخی امام رضا(ع) به ایران، جملات کوتاه با الهام از روایات و احادیث مرتبط با امام رضا(ع) با ذکر منبع روایات از محورهای جشنواره پیامک ادبی بود.

حجت الاسلام داداشی افزود: فراخوان پیامک ادبی جشنواره استانی رضوی سیستان و بلوچستان از اوایل خردادماه به صورت پوستر و زیرنویس از شبکه هامون آغاز شد که در این مدت 270 پیامک ادبی به جشنواره استانی رضوی ارسال شده است.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان در این مسابقه با ارسال پیامک با 150 کاراکتر به شماره تلفن100030541 اقبال خود را برای برنده شدن در این مسابقه امتحان کردند.

مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی پیامک ادبی رضوی از مجموعه برنامه‌های دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است، گفت: در این جشنواره ملی پیامک های ادبی برتر از سوی روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزیده و مورد تقدیر قرار می‌گیرند .

انتهای پیام/