بهاره رهنما درباره فعالیت‌های خود در حوزه هنرهای نمایشی به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: هم‌اکنون مشغول طی مراحل تمرین نمایش "آوازه خوان طاس" به کارگردانی بهمن معتمدیان هستم که علاوه بر من بازیگران دیگری چون فلامک جنیدی، سروش صحت، هومن برق‌نورد و هوتن شکیبا در این اثر ایفای نقش می‌کنند.

رهنما اجرای نمایش اخیر خود در کشور امارات را از دیگر برنامه های خود دانست و گفت: در زمان اجرای نمایش برخی از هموطنانم از باشگاه ایرانیان مقیم دبی به تماشای "این تابستان فراموشت کردم" نشستند و پس از آن از من و گروه نمایش دعوت کردند که این کار را در آنجا هم به روی صحنه ببریم.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ادامه داد: قرار است به اتفاق گروه نمایش در آبان سال جاری نمایش را در شهر دبی به روی صحنه ببریم و البته دعوت هایی هم برای حضور در کشورهای سوئد و امریکا داشته‌ام.

کارگردان "این تابستان فراموشت کردم" به 12 اجرای این نمایش در شهر شیراز هم اشاره‌ای داشت و گفت: لازم است آثار نمایشی که در تئاتر به روی صحنه می روند در شهرستان های مختلف هم اجرای عمومی داشته باشند؛ شهرستانی ها تشنه تئاترند و نباید فراموش کرد که تئاتر متعلق به تمام سرزمینمان است نه فقط تهران.

گفتنی است، بهاره رهنما تاکنون حضور پررنگی در عرصه تئاتر داشته و در نمایش‌هایی چون "پنجره‌ها" (فرهاد آئیش)، "خدای کشتار" (علیرضا کوشک‌جلالی)، "هاملت با سالاد فصل" (هادی مرزبان)، "فیل" (بهناز نازی) و "تراس" (محمدرضا خاکی) ایفای نقش کرده است.

"این تابستان فراموشت کردم" نخستین تجربه کارگردانی بهاره رهنما است که چندی پیش در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان به روی صحنه رفت.

انتهای پیام/52/53