به گزارش هنرآنلاین، با اعلام نتایج رقابت بزرگ جهانی گلوبال میوزیک اواردز اثر Ethunk با آهنگسازی احمد میرمعصومی در دو بخش بهترین آهنگسازی و بهترین میکس موسیقی برنده دو مدال نقره از این رقابت بزرگ جهانی شد. با دریافت دو مدال نقره دیگر از رقابت بزرگ جهانی گلوبال میوزیک اواردز، مجموع عناوین جهانی میرمعصومی به 10 رسید.

او پیش‌تر در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ با دو مدال نقره در بخش بهترین آهنگسازی و بهترین آلبوم برای آلبوم «نوازش لحظه‌ها» از رقابت گلوبال میوزیک اواردز، عنوان بهترین آلبوم موسیقی اینسترومنتال و امبینت از مسابقه جهانی آکادمیا میوزیک، سه عنوان از مسابقه بزرگ آهنگسازی انگلستان (UKSC) برای قطعات کالسکه، یک رویای شیرین و کهکشان، عنوان بهترین موسیقی اینسترومنتال در رقابت بزرگ آهنگسازی بین المللی (ISC) برای قطعه کالسکه و مدال نقره سال ۲۰۲۱ در بخش بهترین آهنگسازی برای قطعه رازدار از رقابت بزرگ گلوبال میوزیک اواردز برای موسیقی ایران افتخار آفرین شده بود.

جایزه جهانی موسیقی یا گلوبال میوزیک اواردز به عنوان نهادی معتبر و بین‌المللی برای معرفی موسیقیدانان مستقل از سال ۲۰۱۱ پایه‌گذاری شد و هر سال به چند هنرمند موسیقی نشان طلا اعطا می‌کند. عبدالحسین مختاباد اولین هنرمند موسیقی ایرانی است که توانست در این رقابت‌ها جایزه طلایی دریافت کند.