فرزاد موتمن کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار هنر آنلاین درباره برنامه های کاری خود گفت: سال گذشته پروانه ساخت "خوابگردها" را گرفتم که درامی اجتماعی بود و متاسفانه مشکلات مالی باعث شد نتوانم آن را بسازم و هنوز هم به دنبال ساخت این پروژه هستم. پروانه ساخت دیگری هم برای فیلم "دلاور" دارم که البته در مورد ساخت آن منتظر نظر بنیاد سینمایی فارابی در مورد مشارکت هستم.

کارگردان "شبهای روشن" افزود: "دلاور" یک فانتزی کودکانه است که اثری پر خرج محسوب می شود و ساخت آن به تنهایی از عهده تهیه کننده بخش خصوصی برنمی آید و اگر بخواهم آن را بسازم،حتما باید این کار با موافقت بنیاد سینمایی فارابی و همکاری این بنیاد انجام شود.

موتمن در مورد کارهای تلویزیونی خود گفت: به تازگی ساخت تله فیلم "پایانی در کار نیست" را برای سیما فیلم به پایان برده ام و ممکن است یک تله فیلم دیگر نیز برای تلویزیون بسازم.

این کارگردان با ابراز ناراحتی از ساخته نشدن فیلم "خوابگردها" گفت:این فیلم درام اجتماعی بسیار خوبی بود که به نظر من از "شبهای روشن" هم موفق تر می شد. سال گذشته انتخاب بازیگر این فیلم هم انجام شد و ستارگان خوبی برای حضور در این فیلم قرارداد بستند اما متاسفانه در آخرین مراحل کار سرمایه گذار از کار کنار کشید و ساخت فیلم منتفی شد.امیدوارم بتوانم امسال "خوابگردها"را مقابل دوربین ببرم.

"پوپک و مش ماشاالله" آخرین فیلم سینمایی فرزاد موتمن بود که در سال 89 اکران شد.

پایان/