به گزارش هنرآنلاین، در بخش تئاتر صحنه‌ای در اولین اجرا اثر دانش‌آموزان استان گلستان با عنوان "تقدیر مرگ هنرمند میلیونر" به کارگردانی پورنیک کاوش و بازیگری مهرداد قجر و پورنیک کاوش به روی صحنه رفت.

همچنین "نمایش رسم بر این است" اثری فراتر از انتظار بود اثر برتر دانش‌آموزی استان مرکزی به عنوان دومین اثر نمایشی سی‌امین دوره مسابقات تئاتر دانش آموزی سراسر کشور به اجرا درآمد.اشکان حسنوند، فرامرزمسعودی، حسن ترک، مسعود بهرامی، سعید حق‌وردی و محمد حیدری در این نمایش به ایفای نقش پرداختند.

نمایش "آهنگ شکلاتی" به کارگردانی میثم لطفی و نقش‌آفرینی محمد‌رضا گودرزی و میثم لطفی و مجید صحبتی، کاری از دانش آموزان شهرستان‌های تهران بود که در نخستین روز از جشنواره هنرهای نمایشی روی صحنه رفت.

دانش‌آموزان استان فارس نیز تئاتر "آنالیز"، را به عنوان آخرین نمایشنامه‌ای اجرا کردند که سعید عطوفت، احمدرضا دریادلی و محمدرضا خواجه‌زر نقش‌آفرینی کرده و سیدمحمد مهدی حسینی آن را کارگردانی کرده است.

به گزارش فارس بر اساس برنامه قرار است تا فردا نیز چهار اثر دیگر از دانش‌آموزان استان‌های تهران، کرمان، گیلان و قزوین در بخش تئاتر صحنه‌ای به روی صحنه برود.

سی‌امین جشنواره سراسری هنرهای نمایشی دانش‌آموزی استان‌های کشور امروز در بجنورد آغاز به کار کرد.

این جشنواره در سه بخش هنرهای نمایش، تئاتر عروسکی و فیلم کوتاه و در دو بازده زمانی برای پسران و دختران برگزار می‌شود.

در بخش پسران 12 گروه نمایش صحنه‌ای، 10 گروه عروسکی و 74 فیلم کوتاه شرکت داشته که طی چهار روز به رقابت می‌پردازند.

به گزارش فارس آیین اختتامیه این دوره جشنواره و اعلام گروه‌ها و افراد برتر 17 شهریور همین ماه در سالن کمپ پتروشیمی خراسان در باباامان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/