گروه سینمایی هنرآنلاین: فیلم سینمایی «مرد بازنده» آخرین ساخته محمد حسین مهدویان، فیلمساز جوان و نام‌آشنای سینمای ایران است. مهدویان باوجود اتفاقات تلخ و شیرینی که در ادوار مختلف جشنواره فیلم فجر تجربه کرده، همچنان ترجیح می‌دهد، اولین نمایش فیلم خود را در این رویداد سینمایی پشت سر بگذارد.

او در شش دوره گذشته جشنواره فیلم فجر با شش فیلم حضور داشته و در هر دوره توانسته نظر بخش قابل توجهی از مخاطبان را به آثار خود جلب کند. «ایستاده در غبار» اولین فیلم داستانی مهدویان بود که در جشنواره فجر سال ۹۴ روی پرده رفت و امسال هفتمین فیلم او با عنوان «مرد بازنده» قرار است در سانس دوم اولین روز جشنواره چهلم فیلم فجر، مصادف با  دوشنبه ۱۱ بهمن در سالن رسانه‌های خانه جشنواره واقع در برج میلاد روی پرده برود.

مرد بازنده

«مرد بازنده» روایتی از زندگی «احمد خسروی» است که در گیر و دار زندگی شخصی پرمساله‌اش، مسئول رسیدگی به پرونده‌ای رازآلود می‌شود. پرونده‌ای که روند کشف آن با شک‌ها و نگرانی‌های احمد در می‌آمیزد و زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد... .

جواد عزتی در همکاری مجدد خود با مهدویان پس از ۱۵ ماه دوری از سینما، ایفاگر نقش احمد خسروی است. گفته می‌شود این شخصیت نزدیک به ۱۵ سال از او بزرگتر بوده و عزتی برای بازی در این نقش گریمی سنگینی را تحمل کرده است.

مرد بازنده

رعنا آزادی‌ور، بابک کریمی، آناهیتا درگاهی، مهدی زمین پرداز، مجید نوروزی، امیرحسین هاشمی، امیر دژاکام، منوچهر علی‌پور، شبنم قربانی، ونوس کانلی، ملیکا پازوکی از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فیلمنامه «مرد بازنده» را ابراهیم امینی، حسین حسنی و محمدحسین مهدویان براساس طرحی از حسین حسنی نوشته‌اند. تهیه این فیلم نیز توسط امیر بنان و کامران حجازی به انجام رسیده است.

مرد بازنده