به گزارش هنرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین علی مریدی‌زاده در حاشیه اعزام این گروه گفت: نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی جوانان کشور چهاردهم تا هفدهم شهریور ماه در گرگان با حضور هنرمندان 32 استان و 21 کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: با همکاری انجمن هنرهای تجسمی هرمزگان هشت هنرمند برجسته در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی به این جشنواره اعزام شده‌اند که این افراد عبارتند از: بابک اسماعیلی در رشته کاریکاتور، معصومه ذاکری در رشته نقاشی، شیما علیزاده در رشته طراحی، نوا ثابت ایمانی در رشته تصویرسازی، سینا امامی در رشته پوستر، حسین رضایی مقدم و احسان رشتی در رشته حجم و امیرحسین حیدری در رشته عکاسی.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: طی سال گذشته نیز هنرمندان هنرهای تجسمی هرمزگان با حضور تأثیرگذار خود توانستند در سه بخش: نقاشی (معصومه ذاکری، مقام سوم)، کاریکاتور (بابک اسماعیلی، مقام دوم) و عکاسی (امیرحسین حیدری، شایسته تقدیر)؛ برای استان هرمزگان کسب افتخار کنند.

مریدی زاده تصریح کرد: هم اکنون هنرهای تجسمی استان هرمزگان از وضعیت مطلوب و مناسبی برخوردار است و امیدواریم امسال نیز همچون دوره‌های قبل موفق به کسب افتخار برای هرمزگان شوند.

انتهای پیام/