گروه معماری هنرآنلاین: غرفه برزیل در اکسپو دبی توسط معماران MMBB Arquitetos ، Ben-Avid و JPG.ARQ طراحی شده و بر مشکلات زیست محیطی مانند تغییرات آب و هوا، آلودگی در برزیل و مناطق دیگر متمرکز است.

غرفه از یک سازه فولادی سفید که با پارچه محصور شده و به عنوان پس زمینه‌ای برای پخش ویدئوها عمل می‌کند، طراحی شده است. پروژکتورها تنوع زیستی برزیل را زنده می‌کنند و تصاویری از تاریخ و فرهنگ، جشن‌ها، شهرها و منابع انرژی تجدید‌پذیر این کشور را به نمایش می‌گذارند.

پاویون برزیل بر روی پایه‌های یک حوض قرار گرفته که بیشتر از ۴۰۰۰متر مربع  مساحت دارد و از یک سازه فولادی عظیم با یک غشای نیمه شفاف و سبک وزن تشکیل شده که چهار طرف آن را پوشانده است.

بازدیدکنندگان از طریق دو دهانه مثلثی شکل وارد فضای وسیع می‌شوند که طبقه اول آن با لایه نازکی از آب پر شده است. در داخل غرفه سقف قیفی شکل دیده می‌شود که برای جمع آوری آب باران و هدایت آن به یک مکان خاص ساخته شده. علاوه بر استفاده از آب بازیافتی، تمامی وسایل روشنایی غرفه دارای LED کم مصرف هستند.

این پروژه همچنین دارای یک سیستم مدیریت ساختمان (BMS) برای اتوماسیون ساختمان برای نظارت و کنترل مصرف انرژی و آب است. این سیستم تجهیزات مکانیکی، الکتریکی و لوله کشی ساختمان مانند تهویه، روشنایی، سیستم‌های برق، سیستم‌های آتش‌نشانی و سیستم‌های امنیتی را کنترل و نظارت می‌کند و عملکرد هوشمند سیستم‌های مهندسی غرفه را فراهم می‌کند.

 طراحان غرفه، حوضه آمازون را نیز بازسازی کرده و بازدیدکنندگان با ورود به غرفه از مناظر، صداها و رایحه‌های حاشیه رودخانه برزیل لذت می‌برند. آن‌ها علاوه بر تنوع فرهنگی و خوراکی از طریق طعم، ریتم، صداها، بافت‌ها، تصاویر با طراحی معمار معروف برزیلی، پائولو مندز دا روشا، آشنا خواهند شد.

اکسپو ۲۰۲۰ دوبی تا ۳۱ مارس سال ۲۰۲۲ میزبان بازدیدکنندگان است.