به گزارش خبرنگار موسیقی هنرآنلاین، آلبوم موسیقی بی کلام به نام "جنگ و صلح" توسط داریوش طلایی آهنگسازی و به بازار موسیقی عرضه شد.این آلبوم که یک اثر بی کلام است، اجرای آهنگهای قدیمی مختلف را با خود همراه دارد که تنظیم تمامی آنها را برای انتشار مجدد، داریوش طلایی به عهده دارد.

داریوش طلایی نوازندگی تار و ناصر فرهنگ فر نوازندگی تنبک این اثر موسیقایی را به عهده دارند.همچنین این آلبوم شامل دو بخش است که در هر بخش یکی از آثار این موزیسین ضبط شده است. آثار موجود در این اثر متعلق به سالهای 56 تا 57 است که بخش اول آن در آواز بیات اصفهان است و بخش دوم در دستگاه سه گاه و با همراهی تنبک ناصر فرهنگ ‌فر ضبط شده است.

در مقدمه این آلبوم و در یادداشتی از داریوش طلایی آمده است: قبل از هرچیز باید گفت این سی دی مجموعه ای از تارنوازی‌های داریوش طلایی در سال ۱۳۵۶ است و شامل دو نمونه اجراست که نمایانگر دوره ای از کار من است.

این قطعات تمام و کمال درگیر فراگیری و تحقیق روی موسیقی گذشتگان از طریق شاگردی استادان سالخورده و دور از دسترس آن روزگار و همچنین بازسازی اجراهای استادان قدیم به جا مانده در صفحه های گرامافون بوده است.

پایان پیام/43