گروه مد و لباس هنرآنلاین: نمایشگاه منسوجات خانگی هند (Heimtextil India) از ۱۲ تا ۱۴ اسفندماه در شهر بمبئی کشور هند برپا می‌شود. این نمایشگاه که برخی آن را مشهورترین برند نمایشگاهی منسوجات می‌دانند، یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویدادها در راستای معرفی تولیدکنندگان، خرده‌فروشان و طراحان سراسر جهان در حوزه نساجی است.

علاوه بر ارائه جایگاهی برای تجارت، نمایشگاه منسوجات خانگی هند، سمینارهایی در ارتباط با موضوعات گوناگون برگزار می‌کند. این نمایشگاه یک رویکرد جامع برای منسوجات خانگی حرفه‌ای با طیف گسترده‌ای از گروه‌های محصولات است.

رویداد دیگر با عنوان نمایشگاه نساجی مسکو (Inlegmash) از ۲۳ الی ۲۶ اسفند در شهر مسکو کشور روسیه برگزار می‌شود. این رویداد تنها نمایشگاه در روسیه است که نمایش تمام ماشین‌آلات جدید این صنعت را در برمی‌گیرد و فرصتی منحصربه‌فرد برای مشاهده تجهیزات در حال کار به شمار می‌رود.

نمایشگاه ماشین‌آلات نساجی روسیه با سابقه ٤٠ سال برگزاری، سازندگان و تولیدکنندگان برجسته تجهیزات از کشورهای اتریش، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، چین، جمهوری کره، روسیه، ترکیه، فرانسه، ژاپن و بسیاری از کشورها را گرد هم می‌آورد و فرصتی به منظور مشاهده طیف کامل جدیدترین تجهیزات تولید منسوجات و فرآیندهای موجود به شمار می‌رود.

نمایشگاه دیگری نیز با  عنوان پارچه و منسوجات مسکو (Interfabric) از ۲۳ الی ۲۵ اسفند در شهر مسکو کشور روسیه برگزار می‌شود. نمایشگاه پارچه و منسوجات مسکو (Interfabric) یک جایگاه تجاری به منظور تبلیغ کیفیت و محصولات مناسب بازار روسیه در میان تولیدکنندگان روسی لباس، منسوجات خانگی و محصولاتی برای مصارف خاص و همچنین نمایندگانی از شرکت‌های فروش عمده و ارگان‌های دولتی است.

نمایشگاه پارچه و منسوجات مسکو بخشی از هفته نساجی روسیه است که بزرگ‌ترین کنگره و نمایشگاه روسیه در حوزه صنعت نساجی و رنگرزی محسوب می‌شود. این نمایشگاه به نمایش و ارائه دستاوردهای صنعت نساجی و رنگرزی روسیه می‌پردازد و جایگاه تجاری کارآمدی برای مذاکرات و انعقاد قرارداد بین تولیدکنندگان، تأمین‌کنندگان و مشتریان عمده‌فروش روسیه و خارج از آن به شمار می‌رود.