گروه معماری هنرآنلاین: پاویون لهستان برای نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دوبی توسط شرکت معماری مستقر در ورشو WXCA و استودیو سوئیسی Bellprat Partner با الهام از حیات وحش غنی این کشور طراحی شده است. موضوع اصلی پاویون سه طبقه لهستان «خلاقیت با الهام از طبیعت» اشاره‌ به مناظر طبیعی این کشور دارد که بخش مهمی از هویت لهستان را نشان می‌دهد. 

 این غرفه هم یک ساختمان است هم یک اثر هنری که با یک ساختار مدولار باز و شبیه به درخت طراحی شده است. در نما مجسمه‌های کوچک متحرک به شکل پرندگانی از ساختمان بیرون می‌آیند تا بازدیدکنندگان حرکت پرندگان را در طول مهاجرت‌شان بین لهستان و امارات تصور کنند و در عین حال به عنوان یک سایبان برای آن عمل می‌کند.

طراحان این غرفه گفته‌اند: «دعوت از بازدیدکنندگان برای همراهی در این سفر و مشاهده فراوانی پرندگان لهستانی فرصتی برای توسعه یک داستان جذاب و چند لایه در مورد زیبایی طبیعت لهستان، تبادلات بین‌المللی، تحرک، صادرات ایده‌ها و فناوری‌ها است.»

اینستالیشن‌های غرفه از ماژول‌های آلیاژ آلومینیوم ساخته شده که پرندگان با حرکت هوا بال می‌زنند و این مجسمه‌های کوچک در فضای داخلی پاویون نیز تکرار می‌شوند.

 اکسپو ۲۰۲۰ دوبی تا ۳۱ مارس سال ۲۰۲۲ میزبان بازدیدکنندگان است.