به گزارش هنرآنلاین به نقل از امور ارتباطات و رسانه چهارمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه کیش، این مراسم با حضور فرهاد آئیش، حمیدرضا نعیمی، حامد کمیلی و برخی از مسئولان و هنرمندان دیگر، در کافه تایم آوت واقع در جزیره کیش برگزار شد. در ابتدای مراسم عبدالرضا شیبانی قائم مقام جشنواره پس از خوش‌آمدگویی به مسئولان، گروه‌های نمایشی و هیات داوران، از هیات بازبین جشنواره و داوران بخش طرح و ایده‌های اجرایی مکتوب و عکاسی قدردانی کرد.

عباس نجاری دبیر جشنواره نیز گفت: این جشنواره به صورت مستقل اما با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش هرساله برگزار می‌شود و امسال چهارمین دوره را برگزار می‌کنیم. گروه برگزاری جشنواره و نیروهای همکار با جشنواره همگی در حیطه تخصصی خودشان جزو حرفه ای‌ترین افراد هر حوزه هستند.

وی در پایان حضار را دعوت کرد تا با بریدن کیک جشنواره رسما چهارمین دوره را آغاز کنند. ۶ نمایش در روز اول جشنواره اجرا شدند که این آثار در بخش کافه‌ای روی صحنه رفتند. نمایش‌های «صد تا صفر»، «یه حبه مرگ»، «مامان کو»، «دد»، «الی» و «شاه ماهی» آثاری بودند که روز اول جشنواره اجرا شدند.

در پی برگزاری سه دوره پیاپی جشنواره تئاتر کوتاه کیش و استقبال هنرمندان، چهارمین دوره جشنواره با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در چهار بخش نمایش‌های کافه‌ای، نمایش‌های ساحلی، طرح و ایده‌های اجرایی مکتوب، عکاسی تئاتر در جزیره کیش برگزار می‌شود. این جشنواره با دبیری عباس نجاری و قائم‌مقام عبدالرضا شیبانی در ۲ فضای کافه‌ و ساحل از ۱۸ تا ۲۰ دی ۱۴۰۰ در جزیره کیش در حال برگزاری است.