به گزارش هنرآنلاین، با حضور هنرمندان و مسئولان هنری از هنرمندانی که در این ویژه‌برنامه شرکت کرده بودند تقدیر شد. عباس گنجی، محمدرضا قادری، محمد اسدی، بهنام ولدوند، علی غیبی، زهرا مایلی، مسعود فاضلی مقدم، مصطفی کارگر و حسین شیراوند، هنرمندانی بودند که لوح و تندیس سرو ایرانی را دریافت کردند.

همچنین در مراسم اختتامیه سرو ایرانی از خانواده شهید شهروز مظفری نیا همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر و تندیس سرو ایرانی به خانواده این شهید اهدا شد.

ابوالفضل همراه رئیس فرهنگسرای نیاوران در آیین اختتامیه سرو ایرانی گفت: در این برنامه میزبان هنرمندانی بودیم که آثار خود را برای ادای احترام به سردار دل‌ها خلق کردند و ما با این بضاعت و محدودیتی که داشتیم تلاش کردیم تا بازخورد این احترام را به مخاطبان و جامعه هنری نشان دهیم.

همراه گفت: سرو ایرانی برنامه‌ای است که اولین دوره خود را برگزار کرد و با مساعدت‌های معاونت امور هنری، سرو ایرانی به‌صورت سالانه برگزار خواهد شد.

رئیس فرهنگسرای نیاوران برای برگزاری این برنامه از محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالرحیم سیاهکارزاده رئیس مؤسسه توسعه هنر‌های تجسمی معاصر، مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی، محمد حبیبی مدیرعامل انجمن هنر‌های تجسمی بنیاد روایت فتح و مجموعه‌های اقتصادی کوثر و زمزم و همچنین شهرداری منطقه یک سپاسگزاری کرد.

سرو ایرانی نمایشگاهی از آثار هنرمندان هنر‌های تجسمی بود که در فرهنگسرای نیاوران به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از ۱۳ تا ۱۷ دی ماه برگزار شد. در این نمایشگاه آثاری از: عباس برزگرگنجی، ناصر تقی‌زاده، عبدالمجید فراهانی، غلامرضا قلی پور، یداله ورزدار، نوید سیمبر، بهمن زارعیان، ملاحت احدی مکی، حبیب حیدری، حیدر نیک‌آیین، مینا محقق زاهد، الهام ابراهیمی، اردوان منظم، ویدا حسن‌زاده، عباس تارخ، مصطفی شعرباف، محمد اسدی، کریم زارع، علی بحرینی، طهمورث آشناگر، محمدعلی نادری، علی غیبی، احمدرضا دالوند، احمد خلیلی فر، حسن روح الامینی و حبیب‌الله صادقی، به نمایش گذاشته شد.