به گزارش هنرآنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این نمایش در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه مخاطبان خردسال اجرا می‌شود.

در خلاصه «شب دوست‌داشتنی» آمده است: شب است اما دختربچه خیال خوابیدن ندارد چون از شب خوشش نمی‌آید. او عناصر شب (ماه و ستاره‌ها) را از روی پرده‌ اتاقش برمی‌دارد و توی صندوقچه پنهان می‌کند. فرشته‌ شب در حالی‌که دنبال ماه و ستاره‌های آسمان می‌گردد با دختربچه روبه‌رو می‌شود اما او از فرشته شب می‌ترسد. چیزی نمی‌گذرد که آن دو با هم دوست می‌شوند و...

فاطمه خدابنده‌لو، فرزانه زکی، حدیث صابری، الهام محمودی و پریسا طراوتی، هنرمندان بازیگر در این نمایش هستند. مهدی نیک‌روش به عنوان طراح صحنه و دکور، محسن غفاری به عنوان طراح پوستر و بروشور، هومن پیری به عنوان طراح نور و فاطمه عبدالله‌زاده به عنوان طراح لباس با این نمایش همکاری دارند.

همچنین سیدمهدی برقعی به عنوان آهنگساز، حدیث صابری به عنوان منشی صحنه و ریحانه مطهری به عنوان مسوول روابط عمومی در «شب دوست‌داشتنی» حضور دارند. این نمایش هر روز جز شنبه‌ها از ۲۱ دی ۱۴۰۰، ساعت ۱۶:۳۰ در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر کانون واقع در بلوار کشاورز، خیابان حجاب، پارک لاله اجرا خواهد داشت.

نمایش «نوازنده‌ای که ماه را می‌نواخت» نیز ساعت ۱۷:۳۰ در سالن گلستان مرکز تئاتر کانون و نمایش محیطی «لاک‌پشت و خرگوش» ساعت ۱۶ در محوطه باز مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود.