گروه معماری هنرآنلاین: شرکت معماری MVRDV در سال ۲۰۱۵ برنده طراحی پروژه ساخت مجتمع تجاری_مسکونی «دره» در منطقه تجاری زوید آمستردام شد. این ساختمان ترکیبی از آپارتمان‌ها، مغازه‌ها، ادارات و موسسات فرهنگی است که سال ۲۰۲۲ افتتاح می‌شود.

این ساختمان با فناوری‌های EDGE در مساحتی حدود ۷۵۰۰۰ مترمربع طراحی شده است که جلوه‌ای از تضاد را به نمایش می‌گذارد. نمای ساختمان ترکیبی از شیشه، سنگ طبیعی و روکش فلزی است و برای اولین بار این پروژه بدون داربست ساخته شده. این مجموعه بزرگ از تراس‌ها و واحدهای گوناگون در نمایی نامرتب تشکیل شده و در تمامی بخش‌ها از معماری سبز استفاده شده است.

منظره‌ای از تراس‌های سنگی ناهموار، پنجره‌های خلیج و بالکن‌های مسکونی که با سنگ طبیعی پوشیده شده‌، دیده می‌شود. همچنین طراحان از آبیاری اتوماتیک در ارتفاع‌های مختلف برای گیاهان در نما استفاده کردند. این فرم مانند یک دره طبیعی به نظر می‌رسد، اما ابزارهای پارامتریک با در نظر گرفتن مقادیر نور و حریم خصوصی مورد نیاز و در عین حال درک محدودیت‌های ساختاری، طرح را بهینه کردند.

هیچ یک از ۲۰۰ آپارتمان شبیه هم نیستند و هر یک از ساکنان خانه‌های منحصر به فردی در اختیار دارند. این پروژه از سه برج تشکیل شده و  فضای سبز آن توسط معمار منظر پیت اودولف طراحی شده است. یک پارک سبز واقع در طبقه پنجم آن از طریق دو راه پله که از طبقه همکف به سمت بالا می‌رود، قابل دسترسی است. یک سالن داخلی بزرگ با عنوان غار، میزبان مغازه‌ها و دفاتر است. دو نورگیر فضا را پر از نور طبیعی می‌کند و مانند یک جفت حوض از بالا به نظر می‌رسند.