به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، فراخوان طراحی پوستر «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» با هدف جلب و توسعه مشارکت مردمی در راستای کمک به ارتقای سطح کیفی طراحی پوستر منتشر شده است.

‎شرکت برای عموم آزاد بوده و هر فرد می‌تواند با ارائه دو اثر در این فراخوان حضور پیدا کند. همچنین طرح‌های پیشنهادی باید به صورت عمودی و در قطع ۷۰*۵۰ با فرمت jpg ارسال شوند.

‎شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را تا دوازدهم دی ماه ۱۴۰۰ به آدرس الکترونیکی pr@ketab.ir با عنوان «طراحی پوستر دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» همراه با ذکر کامل مشخصات و شماره تماس ارسال کنند.

‎از میان طرح‌های ارسالی، ۳ اثر به عنوان اثر برگزیده انتخاب شده و در نهایت یک اثر به عنوان برنده فراخوان مورد تقدیر قرار خواهد گرفت. همچنین از سوی ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به ۳ نفر اول برگزیده این فراخوان لوح تقدیر و به طراح اثر برگزیده نهایی علاوه بر لوح تقدیر، گواهی شرکت و ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

‎علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر به پایگاه الکترونیکی خانه کتاب و ادبیات ایران به آدرس www.ketab.ir مراجعه کرده یا در صورت لزوم از ساعت ۸ صبح تا ۱۴:۳۰ با شماره ۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی ۵۰۶ تماس بگیرند.