به گزارش هنرآنلاین، این کتاب از زبان این هنرمند به‌قلم دختر ایشان مریم گلدوز توکلی و زینب خدیوی با مقدمه‌ای از آربی اوانسیان، عکس‌هایی از آلبوم شخصی‌‌شان، مصاحبه با هنرمندان و… زندگی و خاطرات ایشان را برایمان به‌ تصویر می‌کشد و ما را با این بازیگر توانا بیشتر آشنا می‌کند. کتاب «زندگی حرفه‌ای فریده سپاه منصور» در ۳۱۰ صفحه به قیمت ۸۵ هزار تومان در انتشارات پیام‌ چارسو منتشر شده است.

بخشی از کتاب: «بالاخره بازیگر شدم. من در رشته‌ی دکور صحنه وارد دانشگاه شدم، اما همچنان رویای بازیگری را در ذهنم داشتم. یک‌بار که با دوستم درد دل می‌کردم، گفتم به بازیگری علاقه دارم. دوستم به من پیشنهاد کرد با دانشجوهایی که در «کاخ جوانان» کار تئاتر می‌کنند همکاری کنم و شانسم را امتحان کنم. ما بعضی‌وقت‌ها با بچه‌های دانشکده به کاخ جوانان می‌رفتیم. آنجا یک گروه تئاتری متشکل از دانشجوهای دانشکده‌های مختلف هم داشت. با خودم گفتم با بچه‌های تئاتر آنجا صحبت می‌کنم، دنیا که به آخر نمی‌رسد…»

کتاب «زندگی حرفه‌ای فریده سپاه‌منصور» توسط پخش گسترش و چشمه در کتابفروشی‌ها قابل تهیه است. همچنین شما می‌توانید به‌صورت آنلاین از سایت ایران‌کتاب یا دایرکت اینستاگرام انتشارات پیام‌ چارسو، کتاب را با تخفیف خریداری کنید.