به گزارش هنرآنلاین به نقل از مشاور رسانه‌ای گروه، این اجرا که تجربه‌ای در زمینه تئاتر اتوبیوگرافی است، سه سوژه/بازیگر را برای بررسی انتخاب کرده و آن‌ها قطعاتی از زندگی خود را با مخاطب در میان می‌گذارند. این اجرا به‌صورت محدود و تنها 11 شب روی صحنه است و بازیگران آن (به ترتیب حروف الفبا) عبارتند از خورشید چراغی‌پور، فرانک کلانتر، سما موسوی و مهدی میرزائیان.

موسوی در سال‌های اخیر نمایش مستند «به زبان خواب» (۱۳۹۸) را با محور قرار دادن زندگیِ هرتا مولر، نویسنده رومانیایی و سیمین دانشور، چهره ادبی مشهور ایرانی در تئاتر مستقل تهران به صحنه برد. این کارگردان در همین زمینه سال ۱۳۹۷ نمایش مستند «آدم‌هایی که نمی‌بینیم» را با موضوع تفاوت میان نسل‌ها و تاثیر آن بر روابط اجتماعی و خانوادگی در عمارت روبرو اجرا کرد.

عوامل نمایش «روزها در راه» عبارتند از تدوین متن: مونا احمدی، مدیر پروژه: بابک احمدی، مشاور کارگردان و طراح ویدئو: علی‌یار راستی، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: رها شیرازی، طراحان‌ نور: نیلوفر نقیب‌ساداتی و محمدرضا رحمتی، دستیاران نور: مهران کریمی، مهدی ایمانلو، انتخاب لباس: نسرین خرمی، طراح گریم: لیدا ایرانی: طراح پوستر و ساخت تیزر: هما ایرانی و عکاس: امیرحسین شجاعی.

«روزها در راه» از یکشنبه 5 تا 17 دی جز شنبه‌ها ساعت 19:30 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه‌ بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند. عنوان نمایش برگفته از نام اثر ماندگاری است به قلم زنده‌یاد شاهرخ مسکوب.