به گزارش هنرآنلاین، گالری هنری لیلیت، که در برگزاری نمایشگاه واقعیت مجازی (Exhibition Virtual Reality) فعال است، میزبان نمایشگاه آنلاین عکس‌ها و اشعار عیسی عماد با عنوان «بسامد احساس: Frequency of Filling» شد تا آثار این هنرمند، در قالب ۷ اثر با سبک‌ها و تکنیک‌های مختلف، به صورت آمیزه‌ای از عکس و شعر در معرض دید عموم قرار گیرد.

نمایشگاه عکس و شعر مزبور، که تلفیقی از احساس تصویر در تبلور شعر (Photopoetry)است و رابطه همزیستی بین این دو هنر را به نمایش می‌گذارد، با آثاری به نام‌های بسامد احساس، جان و جانان، این نیز بگذرد، کنج آغوش، آشفته گیسو، غم هجران، و تار و پود جان، از روز اول دی ماه در تمام ساعات شبانه روز به صورت آنلاین پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان به هنر است.

عیسی عماد، علاوه بر هنر عکاسی، شعر و نویسندگی، در زمینه‌های موسیقی، روزنامه‌نگاری، ویراستاری، گویندگی، مجری‌گری، تدریس، مدیریت روابط عمومی و تبلیغات، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همچنین برگزاری همایش و نمایشگاه دارای تخصص و تجربه ارزشمندی است.

این شاعر و نویسنده، در حال حاضر ۴ مجموعه شعر خود را در قالب‌های مختلف نظیر غزل، دوبیتی، رباعی، نیمایی، سپید و شعر کوتاه، آماده چاپ دارد. وی پس از فارغ التحصیلی در دوره لیسانس، همراه با شغل و فعالیت‌های هنری خود، توانست تحصیلات عالی خویش را نیز در دوره فوق لیسانس و سپس دکتری تخصصی علوم ارتباطات(Ph. D) ادامه دهد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به این نشانی مراجعه کنند: http://lilit.ir/373602/