به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، جلسه ستاد برگزاری سومین جشنواره سراسری تئاتر «سردار آسمانی» در بنیاد فرهنگی روایت فتح با حضور سیدمحمدیاشار نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح، حمید نیلی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، سیدوحید فخر موسوی دبیر سومین جشنواره سراسری تئاتر «سردار آسمانی»،توحید معصومی مشاور انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، کریم خوش مرام معاون هماهنگ کننده بنیاد فرهنگی روایت فتح، مهدی محمدخانی مدیر انتشارات روایت فتح و جواد تمدنی مدیر روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و جشنواره تئاتر «سردار آسمانی» و جمعی از مدیران بنیاد فرهنگی روایت فتح در محل بنیاد فرهنگی روایت فتح برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حمید نیلی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس طی سخنانی گفت: خدا را شاکرم که در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی شاهد برگزاری سومین جشنواره به نام و یاد این شهید سرافراز هستیم و امیدواریم در سالیان آینده و دهه های بعد شاهد برگزاری مستمر ادوار آتی این جشنواره باشیم.

در ادامه سید وحید فخر موسوی دبیر این جشنواره نیز گفت: با استمداد از روح پاک و قدسی شهید سلیمانی اقدامات آغازین این جشنواره را کلید زدیم و فراخوان را در سطح وسیعی از کشور منتشر کردیم و امروز شاهدیم که آثار ارسالی در بخش های سه گانه این جشنواره نسبت به ادوار پیشین رشد داشته است که این امر موید این است که این جشنواره جای خود را میان اهالی تئاتر باز کرده است و به عنوان جشنواره ای حرفه ای، اهالی تئاتر کشور آن را پذیرفته اند.

وی افزود: آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره نوید بخش جشنواره ای باکیفیت در سه بخش نمایشنامه نویسی، رادیوتئاتر و نمایش های خیابانی است که امیدواریم با همکاری نهادهای ذی ربط و مشارکت گسترده و همه جانبه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان میزبانی شایسته ای از گروه های نمایشی که از سراسر کشور به ندای همکاری ما لبیک گفتند، داشته باشیم.

در ادامه سیدمحمد یاشار نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح ضمن قدردانی و تشکر از بانیان، طراحان و دست اندرکاران ادوار سه گانه این جشنواره گفت:خداوند را شاکریم که حرکت در مسیر شهدا را روزی ما قرارداد و اقدام بهنگام انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در روزهای نخست پس از شهادت سردار آسمانی ملت ایران، امروز تبدیل به جشنواره ای با برکت در سطح کشور شده است.

وی افزود: شان و تراز این جشنواره باید متناسب با شخصیت حاج قاسم عزیز و در عالی ترین سطح ممکن طرح ریزی و سیاست گذاری شود و همه اجزا و ارکان این جشنواره چه در تهران و چه در کرمان باید در جهت امتداد روح متعالی حاج قاسم حرکت کنند تا شاهد جشنواره ای در تراز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی باشیم. امیدواریم با حمایت و مشارکت سایر ارگان‌های ذی ربط و مسئولان کشوری و لشکری شاهد برگزاری باشکوه این رویداد در سومین سال حیات آن باشیم.

سومین جشنواره سراسری تئاتر «سردار آسمانی» به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دی ماه سال جاری با دبیری سید وحید فخر موسوی در کرمان برگزار خواهد شد.