گروه معماری هنرآنلاین: بزرگ‌ترین مجتمع تجاری نیمه‌محصور چین در شمال شانگهای افتتاح شد. مجتمع توسط گروه معماریUNStudio و  Nihon Sekkei طراحی شده که شامل مرکز خرید، فروشگاه‌های بزرگ، بلوک‌های اداری دوقلو به مساحت ۳۵۰۰۰۰ مترمربع است.

این پروژه با عنوان یک مجموعه «شاخص شهری مردم محور» توصیف شده است. برخلاف طرح‌های مجتمع‌های تجاری که به صورت یک جعبه‌ بسته معمولی طراحی می‌شوند این مرکز دارای یک حیاط مرکزی بزرگ است که  اطراف آن حجم‌های انباشته شده با اشکال و اندازه‌های مختلف چیده شده‌اند.

هر کدام از این حجم‌ها نمای هندسی متفاوتی دارند. ضلع جنوبی و شرقی مجموعه با حجم‌های سفید روشن، شبیه اوریگامی طراحی شدند و با عناصر سرامیکی در زوایای مختلف پوشیده شدند. در زیر سطح سفید سرامیکی این حجم‌ها پرده شیشه‌ای مغازه‌ها و ورودی طبقه همکف دیده می‌شود.

ضلع غربی ساختمان دارای بلوک‌های مثلثی طلایی شکل است که با هدف نشان دادن موقعیت لوکس این مرکز مانند یک الماس تراشیده شدند. بلوک‌های مشکی که طبقات بالایی مجموعه را در خود جای دادند با لایه‌هایی از صفحات آلیاژ آلومینیومی که با کرکره‌های فلزی تعبیه شده، پوشیده شدند.

برخلاف بافت‌های سخت و فلزی نمای بیرونی ساختمان، فضای داخلی آن دارای خطوط منحنی است تا فضای دنج و آرامش‌بخش را ایجاد کند. نمای اطراف آتریوم با نوارهای آلیاژ آلومینیومی سبک شامپاینی و با منحنی‌های روان و همراه با کاشی‌های سرامیکی طرح مرواریدی طراحی شده است.

هدف طراحان این مجتمع ایجاد فضایی برای تعاملات و کسب تجربه بیشتر بین بازدیدکنندگان است. از حیاط که به بالا نگاه می‌کنیم با یک فرم طراحی به شکل دامن که فضاهای تجاری را با سطوح منحنی به هم پیوسته را می‌بینیم.

این ساختمان دارای تعدادی بالکن مشرف به حیاط است تا ارتباط فضای داخلی و خارجی را محو کنند.

راهروهای نیمه محصور در اطراف دیوارهای فضای آتریوم می پیچند و قسمت‌های مختلف ساختمان را به هم متصل و بازدیدکنندگان را به طبقات فوقانی که روف گاردن در آن قرار دارد هدایت می‌کنند.