به گزارش هنرآنلاین، هنر به روش خاص خود برترین چیز‌ها را به گونه‌ای محسوس می‌پروراند و بدین وسیله والاترین پدیده‌ها را به مشابهت نمودار‌های طبیعت، به حواس و دریافت حسی نزدیک می‌کند. طبیعت را اغلب، نخستین الگوی هنر می‌پندارند و هنر را تقلید و محاکات طبیعت.

با همین نگاه نمایشگاه گروهی نقاشی «منظرنظر» که ۳۰ اثر فاخر از اساتید به‌نامی چون محمود سمندریان، منوچهر نیازی، غلامحسین سهرابی، رضا هدایت، پرویز حبیب پور، نیوشا نیوژپور، ابراهیم اکبری گرز، مهدی محبعلی، احمد مقدسی، سعید امکانی، فرزانه محجوبی، الیاس ستاری، رضا رازقندی، علی گلباز، شاهین آروین، علی اکبر مهربانی، آرزو صفایی، هوشنگ هاتفی، منصور خیرخواه، علی شهبازی، منصوره باقری و شادی داوری را به نمایش می‌گذارد، روز جمعه ۲۶ آذرماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نگارخانه هنر فرهنگ سرای ارسباران گشایش می‌یابد.

آثار نقاشی معاصر که تجلی بخش احساس از طبیعت بوده، همواره مورد توجه هنرمندان قرار گرفته است که این روند در تقابل با آثار دیگر به شناختی عمیق‌تر در عالم هنر سوق پیدا می‌کند. در آثار این هنرمندان نیز واقعیتی جاری است که جهان ملموس را به چالش می‌کشد و در فراسوی برداشت‌های حسی قرار دارد.

این نمایشگاه از تاریخ ۲۶ آذر تا ۳ دی، همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ و ایام تعطیل ۱۶ تا ۱۹ ادامه دارد.

علاقمندان می‌توانند برای بازدید به نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، خیابان جلفا، کوچه عقاب مراجعه کنند.