به گزارش هنرآنلاین، «پیک نیک در میدان جنگ» نوشته فرناندو آرابال و ترجمه داریوش مودبیان از جمله نمایشنامه‌های کمدی ضد جنگ است که در آن پدر و مادر سربازی به نام زاپو تصمیم می‌گیرند، روز یکشنبه پیک‌نیک را در میدان جنگ به همراه پسرشان برگزار کنند و...

بهمن عزیزی طراح پوستر نمایش نیز با استفاده از تضاد موقعیت پیک نیک و میدان جنگ که در نمایشنامه وجود دارد و با استفاده از عناصر و فضای جنگی، در کنار رنگ زنده و شاد دستمال آشپزخانه، پوستر این نمایش را طراحی کرده است.

تهیه‌کنندگی این پروژه نمایشی را اشکان اطمینان انجام داده و در گروه کارگردانی این نمایش دیبا کنعانی و آرمان فتحی به عنوان دستیار کارگردان، حسام کلانتری مشاور پروژه، کتایون جباریان به عنوان مدیر تولید و علی قنبری به عنوان مدیرصحنه همکاری می‌کنند.

بازیگران این نمایش نیز به ترتیب ورود به صحنه؛ اشکان اطمینان، مصطفی دهقانی، شیرین میرمهدی، محمدرضا حسنی، امیر شیرخانی و امیر قیاسی هستند.

در گروه طراحان نیز یاسمین پولادی طراح گریم، مرتضی درویش طراح لباس، ستاره حسینی طراح صحنه، عاطفه خانی طراح حرکات موزون ، بهمن عزیزی طراح پوستر و حسام کلانتری ساخت ویدئوآرت را بر عهده دارند.

مسئول روابط عمومی و رسانه این نمایش زهرا شایان‌فر و عکاس مریم موسوی هستند. «پیک نیک در میدان جنگ» از 23 آذر ماه ساعت 19 در تئاتر آبان روی صحنه می‌رود و علاقمندان می‌توانند بلیت‌های این نمایش را از طریق سایت تیوال پیش خرید کنند.