به گزارش هنرآنلاین، گالری «زرنا» با مدیریت زهرا رسول‌زاده، استاد دانشگاه و هنرمند رشته‌های تاپستری و مجسمه‌سازی، اقدام به برگزاری نمایشگاهی با موضوع عکس‌های دوران کودکیِ افراد بزرگسال با عنوان «آدم‌کوچیکای بزرگ» می‌کند.

علاقه‌مندان به شرکت در این نمایشگاه گروهی، باید یک عکسِ رنگی یا سیاه‌وسفید با کیفیت بالا از کودکی خود (سنین ۱ تا ۱۰ سالگی) در ابعادِ A۴ چاپ و برای مدیریت گالری ارسال کنند. همچنین عکس‌ها می‌توانند دارای قاب یا بدونِ قاب باشند. شرکت‌کنندگانِ علاقه‌مند به عکس‌های قاب‌شده، باید فقط از قاب‌های سفیدوسیاه استفاده کنند.

شرکت‌کنندگان توجه داشته باشند که تنها متولدین آغاز دهه۳۰ تا پایان دهه ۶۰ خورشیدی می‌توانند عکس خود را در این نمایشگاه به معرض دید عمومی بگذارند.

این نمایشگاه با محدودیت پذیرش عکس همراه بوده و اولویت با کسانی است که عکس خود را زودتر به گالری ارسال کنند. ضمن این‌که هر نفر تنها با یک عکس از کودکی خود می‌تواند در این نمایشگاه حاضر بشود.

مهلت ارسال عکس‌ها تا ۱۰ بهمن‌ماه و زمان برگزاری نمایشگاه از ۲۲ تا ۲۷ بهمن‌ماه سال جاری خواهد بود. علاقه‌‎مندان به شرکت در نمایشگاه «آدم‌کوچیکای بزرگ»، عکس‌های خود را در فضای واتساپ به شماره ۰۹۱۲۶۰۶۴۰۱۸ (خانم رسول‌زاده) ارسال کنند.

گالری «زرنا» در نشانی تهران، خیابان انقلاب، بین خیابان وصال شیرازی و خیابان دانشگاه، کوی اسکو، شـماره۱۰، طبقه‌ی دوم واقع شده است.