به گزارش هنرآنلاین به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، پوستر رسمی «روزهای ناتمام» ساخته مهدی قربانپور به تهیه‌کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و مهدی قربانپور که این روزها دربخش مسابقه سینمای ملی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت» حضور دارد، رونمایی شد.

پریسا شکیب به عنوان طراح لوگو و پوستر این فیلم مستند گفت: فضاسازی اصلی پوستر برگرفته از حال و هوای حاکم در این فیلم مستند است که با محوریت تصویر خاص نقش اصلی داستان و با ترکیب تکسچر و نقاشی، طراحی و اجرا شده است. با توجه به محتوای فیلم و موقعیت منطقه فیلمبرداری(کیش)، رنگ‌ها و تاش‌های خطوط در کنار عکس، طرح کلی را پدید آورده‌اند.

در خلاصه این مستند آمده است : «نمی‌دونم چند تا شغل تو دنیاست که شرط اصلیش رازداریه، اما من به این نگفتن‌ها عادت دارم، راز هیچکس رو به کس دیگه‌ای نمی‌گم. فرقی نمی‌کنه این راز توی جنگ باشه یا توی زندگی من ...»

سایر عوامل تولید «روزهای ناتمام» عبارتند از : تصویربردار: مهدی آزادی، روزبه رایگا، تدوین: مریم شاپوریان، موسیقی متن : صبا ندایی، مدیر تولید: ایرج شرف زاده، فرشید ابراهیمی، صدابردار : پارسا کریمی، طراحی و ترکیب صدا: احسان افشاریان، دستیار کارگردان: الهام شفیعی، عقیل زمانی طراح تیتراژ: حامد بارئی طبری، اصلاح رنگ : رضا تیموری،جلو های ویژه بصری: امیر ولی خانی، دستیار تدوین: محمد خلفی، عکس: شیما شهر آزاد، مجری طرح: سعید داوودی، تهیه کننده: مهدی قربانپور، مشاور رسانه‌ای: رکسانا قهقرایی، تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

اولین اکران این مستند امروز شنبه ۲۰ آذر ساعت ۱۸ در سالن ۵ پردیس سینمایی چارسو صورت می‌گیرد.