گروه سینمایی هنرآنلاین: فیلم سینمایی «مست عشق» آخرین ساخته حسن فتحی همچنان با حواشی بسیاری همراه است. این پروژه از ابتدای تولید، به بهانه‌های مختلف خبرساز شده است. تازه‌ترین خبری که از این پروژه انتشار یافته است، مربوط به انصراف همایون شجریان و سهراب پورناظری از ساخت موسیقی تیتراژ این اثر بود.

همایون شجریان و سهراب پورناظری در توضیح کناره‌گیری خود از همکاری با این اثر این طور نوشتند: 

«با پایان پذیرفتن مراحل تدوین فیلم سینمایی «مست عشق» در جلسه‌ای با تهیه کننده محترم فیلم، آگاهی یافتیم که پروژه توان در اختیار گذاردن امکانات مورد توافق در گفتگوهای آغازین جهت ساخت موسیقی را دارا نیست و با نظر به حساسیت و عشق ما به نام و جایگاه حضرت مولوی پذیرش هرگونه محدودیتی در خلق و تهیه موسیقی این اثر ناممکن می‌نمود. پس بنا را بر این نهادیم که از همکاری در این پروژه کناره‌گیری کنیم. با آرزوی بهترین‌ها برای این اثر؛ ارادتمند همایون شجریان، سهراب پورناظری.»

پس‌از این اتفاق، مهران برومند تهیه‌کننده فیلم نیز اعلام کرد که خواسته شجریان غیرمعقول نبود و همانطور که آنچه ما می‌خواستیم هم غیرمعقول نبود. او درباره علت این جدایی این طور توضیح داد: «با توجه به متوقف بودن پروژه در مدت دو سال شرایط همکاری فراهم نشد چون همه چیز بستگی به شرایط ما داشت که نتوانستیم توافق قبلی را ادامه دهیم؛ در واقع علی‌رغم تلاشی که از طرف گروه تهیه فیلم برای رسیدن به یک توافق جدید صورت گرفت اما شرایط مهیا نشد، در نتیجه با کمال رفاقت دوستی و احترام قرار بر این شد که در پروژه‌ دیگری با یکدیگر همکاری داشته باشیم.»

با اطلاعیه تهیه‌کننده فیلم انتظار این بود که حواشی دیگری متوجه این فیلم نشود، اما خیلی زود پیشنهاد سازندگان «مست عشق» به محسن چاووشی و رد این پیشنهاد توسط این خواننده خبرساز شد.

چاوشی از علاقه‌مندان اشعار مولاناست و از همین رو تاکنون اشعار زیادی از این شاعر بزرگ ایرانی را اجرا کرده است. بنابراین همکاری با فیلمی درباره مولانا و شمس قطعا برای او می‌تواند جذاب باشد اما او فعلا به این همکاری پاسخ مثبت نداده است. گفته می‌شود که چاووشی در توضیح رد کردن این پیشنهاد گفته است: «به احترام آقای همایون شجریان بهتر است در این پروژه نباشم»

حال باید دید سازندگان «مست عشق» برای آهنگسازی و قطعه تیتراژ این اثر به سراغ چه کسی می‌روند و در نهایت به توافق می‌رسند یا خیر. 

شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، ابراهیم چلیکول، هانده ارچل، بوراک توزکوپاران، بوران کوزوم، سلما ارگچ، حسام منظور، بنسو سورال و هالیت ارگنچ بازیگرانی هستند که در «مست عشق» حضور دارند.