به گزارش هنرآنلاین، مجموعه آثار مولود عکاف‌زاده با عنوان «بزک» در گالری ژاله به نمایش درآمد. در این نمایشگاه ۲۳ اثر وجود دارد که در خلق آن‌ها از ترکیب مواد، اکریلیک، چاپ و دوخت استفاده شده است. آنچه در این تابلو‌ها دیده می‌شود طراحی‌های سیاه و سفید فیگوراتیوی است که در زمینه اثر قرار گرفته‌اند و افرادی را در زندگی روزمره خود نشان می‌دهد. در لایه بعدی با استفاده از نخ‌های رنگارنگ، گلدوزی‌هایی با دست انجام شده که‌اشیاء مختلف را در کنار گل و گیاه‌های برآمده از نقوش اسلیمی و ختایی نشان می‌دهد.

عکاف‌زاده درباره آثار این مجموعه گفت: سعی کردم تجربه زیسته خود و آنچه در اطرافم هست را به نوعی درکار‌هایم وارد کنم. فضای خانه، محیط داخل آن، آدم‌ها و‌اشیایی که در خانه هستند برای من اهمیت داشت و همین عناصر در کار‌هایم دیده می‌شود.

او با اشاره به دلیل استفاده از دوخت در آثارش گفت: من علاقه زیادی به کار با پارچه داشتم و با استفاده از تکه پارچه‌ها و کلاژ آن‌ها آثاری را به وجود می‌آوردم. رفته رفته از کوک زدن برای اتصال پارچه‌ها استفاده کردم و به مرور دوخت و گلدوزی به شکل جدی‌تری وارد کارم شد. دوختن با تکرار و مداومت همراه است و این کار کردن آرام و ممتد باعث می‌شود فرصتی برای تفکر داشته باشم و همه این‌ها دلیل جذابیت این تکنیک برای من است.

نمایشگاه «بزک» تا ۸ آذر در گالری ژاله به نشانی خیابان سمیه، بعد از خیابان مفتح، بن بست پروانه، پلاک ۴ برپاست.