به گزارش هنرآنلاین، طبق تفاهم انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران و پردیس سینمایی شمیران، اعضای انجمن می‌توانند از اول آذرماه تا پایان سال ۱۴۰۰ فیلم‌های روز اکران را در این پردیس رایگان تماشا کنند.

بر این اساس، اعضای انجمن با در دست داشتن کارت عضویت به‌روز خود با مراجعه به این پردیس سینمایی که در منطقه یک تهران واقع شده است، همه روزهای هفته از اکران رایگان فیلم‌ها بهره‌مند شوند. این تفاهم در دوره جدید هیات مدیره انجمن صورت گرفته و در راستای ارایه خدمات فرهنگی و رفاهی به اعضا است.

همچنین مدیریت پردیس سینمایی شمیران این خدمات را در راستای احترام به جامعه منتقدان سینمایی و ایجاد امکانی برای بیشتر دیده شدن فیلم‌های روز سینما و رونق‌بخشی به جریان نقد در رسانه‌های فرهنگی-هنری، درنظر گرفته است.

پردیس سینمایی «شمیران» در منطقه اقدسیه تهران، بزرگراه ارتش در طبقه چهارم مجموعه شمیران سنتر واقع شده است. این مجموعه توسط گروه سینمایی هنر شهر آفتاب از تیرماه سال ۹۹ به بهره برداری رسیده است.

این پردیس دارای سالن قرمز با ۱۵۴ صندلی، سالن نارنجی با ظرفیت ۹۲ صندلی، سالن آبی با ۴۹ صندلی، سالن سبز با ظرفیت ۳۸ صندلی و سالن وی آی پی با ظرفیت ۳۳ صندلی است.

سالن‌های این پردیس از پروژکتورهای لیزری فول اچ دی و سیستم صوتی دالبی بهره‌مند هستند. محیط این سینما برای استفاده توان‌خواهان مناسب‌سازی شده و از دیگر ویژگی‌های آن توجه به معماری و طراحی داخلی هنری و استفاده از فضای سبز ویژه در لابی است.