گروه تجسمی هنرآنلاین: ششمین نسخه جشنواره و نمایشگاه چاپ معاصر Woolwich لندن ۱۱ تا ۱۴ نوامبر ۲۰۲۱ برپاست و نسخه آنلاین آن نیز تا ۲۸ نوامبر ادامه دارد.

Printmaking یک اصطلاح گسترده است که تعدادی از تکنیک‌ها و فرآیند‌ها را در بر می‌گیرد. چاپ اورجینال، یک اثر هنری اصیل است که توسط هنرمند به عنوان اثر تک نسخه، یا چند نسخه‌ای ارائه می‌شود. چاپ یک راه عالی برای یادگیری در مورد فرآیند هنری، کشف هنرمندان جدید و آزمایش سلیقه و اعتماد به نفس علاقه‌مندان به هنراست. از آنجایی که معمولاً از هر تصویر بیش از یک نسخه چاپ شده وجود دارد، پرداخت هزینه یک چاپ اصلی نسبت به تابلوی رنگ روغن یا آبرنگ یک هنرمند، بسیار راحت‌تر است.

وول ویچ بزرگترین فستیوال چاپ معاصر است که هر ساله هنرمندان بسیاری را از سراسر جهان گرد هم می‌آورد تا ضمن نمایش آثار چاپی خود، در نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی حضور پیدا کنند.

در ششمین دوره وول ویچ آثاری از لاله معمار اردستانی نیز به نمایش درآمده است. اردستانی در مجموعه جدید خود به زمانه شیوع COVID_19 پرداخته و درباره فاصله اجتماعی صحبت می‌کند. فاصله‌ای که نجات دهنده زندگی است، اما به نظر می‌رسد که برخی از مردم آن را درک نمی‌کنند.