به گزارش هنرآنلاین، برنامه «احوالپرسی» که بر طرح موضوعات فرهنگی و تشویق به مطالعه تاکید دارد هر پنجشنبه بعد از خبر ۲۰:۳۰،  با اجرای مسعود روشن‌پژوه به روی آنتن می‌رود.

لاله صبوری، بازیگر تلویزیون که مهمان تازه‌ترین قسمت این برنامه بود با تاکید بر اینکه عاشق کتاب و بسیار اهل مطالعه است، درباره این ویژگی‌اش گفت:« بسیار کتاب می‌خوانم و فقط هم نسخه کاغذی می‌خوانم و اهل کتاب الکترونیک یا صوتی نیستم. وقتی کتاب می‌خوانم باید مداد و خودکار کنار دستم باشد و زیر جملات و نکاتی که دوست دارم خط می‌کشم یا چیزهایی برای خودم روی کاغذهای کوچک و حاشیه صفحات می‌نویسم.»

او در ادامه آخرین کتابی که خوانده و به تازگی تمام کرده است را به بیننده‌های «احوالپرسی» معرفی کرد:« آخرین کتابی که خواندم «فعل بی‌وفایی» بود که به مخاطبان شما هم پیشنهاد می‌کنم. این کتاب نوشته لنا اندرشون نویسنده و روزنامه‌نگار سوئدی است که از او رمان «تصرف عدوانی» هم قبلا به فارسی منتشر شده و در واقع آن مهم‌ترین کتاب‌ش است. این کتاب هم می‌توان گفت شخصیت اصلی همان رمان است در زندگی و مسیری دیگر.»

«احوالپرسی» به تهیه‌کنندگی سیدجواد سیدمحسنی، کارگردانی ندا غفاری و سردبیری و نویسندگی سارا کنعانی هر پنجشنبه پس از اخبار ۲۰:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود.