به گزارش هنرآنلاین، متن این حکم به این شرح است: «جناب آقای یاسر شاه‌پیری، نظر به تعهد، توانمندی و تجربه، جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیر کل حوزه ریاست و مشاور اجرایی منصوب می‌شوید.

راهبری کلیه فعالیت‌ها و محصولات سازمان، برنامه‌ریزی اجرایی به منظور تدوین، تصویب و نظارت بر اجرای فعالیت‌ها و همکاری و تعامل سازنده با کلیه معاونت‌ها، ادارات کل و دفاتر مهم‌ترین وظایف شما در راستای تحقق برنامه‌ها و پیشبرد اهداف سازمانی تعریف می‌شود.

امید است با عنایت و لطف خداوند منان در سایه همدلی، هم‌افزایی و همراهی مدیران و کارکنان این سازمان و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.»

یاسر شاه‌پیری متولد ۱۳۶۰ و کارشناس ارشد فلسفه دین است که پیش از این، مجری طرح و جانشین تهیه فیلم‌های سینمایی «ابلق» و «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار و مشاور فیلم سینمایی «مصادره» به کارگردانی مهران احمدی و چند پروژه سینمایی دیگر بوده است.

وی علاوه بر تهیه و تولید ۱۵ مستند اجتماعی، فرهنگی و بیش از ۸۰ فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه‌ای، کلیپ، تیزر و نماهنگ، معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان، معاون ارتباطات مرکز رسانه قوه قضائیه و چند مسئولیت‌ دیگر هم داشته است.